مدیرکل امور اجتماعی گیلان خبر داد
کد خبر: ۱۱۷۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ 08 June 2024

شناسایی ۳۴۰ نقطه خطرآفرین در سواحل گیلانشناسایی ۳۴۰ نقطه خطرآفرین در سواحل گیلانشناسایی ۳۴۰ نقطه خطرآفرین در سواحل گیلانشناسایی ۳۴۰ نقطه خطرآفرین در سواحل گیلانشناسایی ۳۴۰ نقطه خطرآفرین در سواحل گیلانشناسایی ۳۴۰ نقطه خطرآفرین در سواحل گیلان

تابناک/گیلان مدیرکل امور اجتماعی گیلان، با بیان ینکه ۲۵ طرح سالم سازی دریا داریم و ۳۴۰ نقطه خطرآفرین را شناسایی کردیم، گفت: ناجیان غریق در نوار ساحلی مستقر شدند.

محمدمهدی نیازمند در حاشیه بازدید معاون توسعه سرمایه اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور از سواحل شهرستان رودسر درگفتگو با خبرنگار تابناک گیلان، با اشاره به برنامه ریزی جدی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان برای مدیریت و ساماندهی سواحل، اظهار کرد: این ساماندهی در چند قالب انجام می شود که یکی از آنها طرح های سالم سازی دریاست.

وی با بیان اینکه فرمانداری ها با مشارکت شهرداری ها و بخش خصوصی طرح های سالم سازی را احیا می کنند، افزود: نقاط خطرآفرین در ساحل و دریا شناسایی شده و شاهد استقرار ناجیان غریق و نیروهای مراقب ساحل و امدادگران جمعیت هلال احمر در این مناطق هستیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار گیلان با تاکید بر لزوم جلوگیری از ورود افراد به مناطق شناممنوع دریا، خاطرنشان کرد: برنامه محوری استان پر کردن اوقات فراغت گردشگران در جوار ساحل است تا شاهد تحکیم خانواده با اولویت کودک و نوجوان و کاهش ناهنجاری ها باشیم.

نیازمند استان گیلان را دارای ۳۰۲ کیلومتر نوار ساحلی دانست و عنوان کرد: ۲۵ طرح سالم سازی دریا داریم و ۳۴۰ نقطه خطرآفرین را شناسایی کردیم؛ در این راستا با ۷۰۰ نفر از مراقبین ساحل و نیروهای امداد و نجات، دریا و ساحل استان را مدیریت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار