افتتاح ۱۰۷واحد مسکن مددجویان مازندرانی در ایام‌ا... دهه فجر

مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۰۷ واحد مسکن مددجویان در استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 18 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، مقداد فرج‌پور اظهار داشت: تامین مسکن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در جهت توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت می‌باشد.

 

افتتاح ۱۰۷واحد مسکن مددجویان مازندرانی در ایام‌ا... دهه فجر  

وی افزود: بر همین اساس در دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۰۷ واحد مسکن مددجویان در استان مازندران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران گفت: برای احداث این پروژه‌های مسکونی بیش از ۱۲میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

فرج‌پور با اشاره به اینکه، امسال ساخت مسکن برای نیازمندان یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های تمرکز دولت سیزدهم بوده است گفت: اولویت اصلی کمیته امداد نیز در حوزه مسکن مناطق محروم و روستایی هدف گذاری شده است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون نیز با هزینه ای بالغ بر ۳۶میلیارد تومان خدمات تعمیرات، احداث سرویس‌های بهداشتی حمام و... برای مددجویان تحت حمایت اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیر تامین مسکن کمیته امداد مازندران ضمن قدردانی از همکاری گسترده بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و سپاه با کمیته امداد در احداث مسکن مددجویان بیان داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری مسکن های باقی مانده تکمیل و تحویل نیازمندان و مددجویان گردد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار