انبار ۱۶ هزار متری چوب در شهریار طعمه حریق شد

انبار ۱۶ هزار متری چوب در اطراف شهرک سعیدآباد شهرستان شهریار بامداد امروز (یکشنبه) آتش گرفت که برابر گزارش‌ها این حادثه بدون تلفات جانی مهار شده است.
کد خبر: ۷۷۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 01 September 2019

انبار ۱۶ هزار متری چوب در شهریار طعمه حریق شد

به گزارش تابناک تهران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ساعت ۵:۳۳ امروز حادثه آتش‌سوزی گسترده انبار چوب در اطراف شهرک سعیدآباد شهریار به سامانه ۱۲۵ تهران اعلام و با وجود آنکه محل حادثه نیز خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی پایتخت بود اما ماموران چهار ایستگاه به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: انبار بزرگی مملو از چوب که سقف نداشت کاملا شعله‌ور و آتش به حدود ۵ هزار متر از این انبار ۱۶ هزار متری سرایت کرده بود.

وی با بیان اینکه شعله های سرکش آتش از فواصل دور قابل مشاهده بود خاطرنشان کرد: آتش در حال سرایت به بخش های دیگر این انبار نیز بود که آتش‌نشانان تهران به کمک آتش نشانان شهریار وارد عملیات شدند و پس از دقایقی موفق شدند آتش را در محل مهار کنند.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد و گفت: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و حوالی ساعت ۸ امروز آتش‌نشانان شهر تهران پس از پایان عملیات محل را ترک کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار