اجرای طرح انصار برای مشمولان غایب بالای ۸ سال در غرب استان تهران

معاون وظیفه عمومی انتظامی غرب استان تهران گفت: مشمولان بالای ۸ سال غیبت می توانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری نمایند.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ 03 September 2024
به گزارش «تابناک تهران» به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ مهدی عسگری روز سه شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: مشمولان غایب با شرکت در طرح انصار از مزایای انعطاف در مدت حضور و انتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقی بهره مند می شوند.
 
وی افزود: از دیگر مزایای این طرح عدم محدودیت سقف کسر خدمت، انعطاف در مدت خدمت وظیفه عمومی (۱۴الی ۲۱ ماه)، حذف ۲ ماه آموزش شبانه روزی، بخشش اضاف خدمت سنواتی و امکان خروج از کشور برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات و حج و به کارگیری مشمولان طرح، متناسب با تخصص، مهارت و توانمندی افراد می باشد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین در این طرح از امتیازات کسر خدمت تاهل ۲ماه، فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ماه و فرزند سوم ۵ ماه، کسر خدمت بواسطه عضویت در بسیج در دوران قبل از ورود به غیبت، کسری سابقه ایثارگری والدین اعم از خدمت در جبهه یا جانبازی نیز می توانند استفاده کنند.
 
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: این دسته از افراد در سپاه پاسداران شهرستان و استان محل سکونت بکارگیری می شوند و همچنین همزمان با انجام خدمت سربازی می توانند اشتغال به کار داشته و از بیمه برخوردار شوند.
 
سرهنگ عسگری در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان طرح می بایست در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام به رده های سپاه (پایگاه های بسیج،سپاه استانی، شهرستانی) مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار