کشف مقادیری مخدر تریاک در وحیدیه شهریار

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم مخدر تریاک در وحیدیه شهریار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ 31 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"ارسلان باقرآبادی"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران مبنی بر جابه جایی و توزیع مواد افیونی با خودروی سواری پراید در شهرستان شهریار، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با انجام اقدامات فنی ۲ قاچاقچی موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی قضائی و در عملیاتی موفق خودروی متهمان در وحیدیه شهریار توقیف و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با بیان اینکه در بازرسی از خودروی پراید و منزل متهمان مقدار ۳۲ کیلو و ۵۳۵گرم ماده مخدر تریاک را کشف شد،خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد کشف شده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری ۳۹ سارق در شهرستان بهارستان

سرهنگ "مجید عسکری نیا " فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به جزئیات این خبر، اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح عملیاتی مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت، در شهرستان بهارستان به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: اجرای این طرح در شهرستان بهارستان نتایج موثری به دنبال داشت که در این خصوص می توان به دستگیری ۳۹ سارق و کشف تعداد ۳۸ مورد اموال سرقتی اشاره کرد.

سرهنگ عسکری نیا با اشاره به کشف ۹ دستگاه خودرو و همچنین ۴دستگاه موتورسیکلت سرقتی در جریان اجرای این طرح، تصریح کرد: شهروندان عزیز از رها کردن خودروهای شخصی در خیابان ها و معابر بدون استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده تا حد امکان خودداری و از پارکینگ های عمومی استفاده کنند.

جمع آوری ۸۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهر در اسلامشهر

سرهنگ "محمد رضا علیزاده" فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهرستان شهریار اقدام کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با هماهنگی های قضائی با رعایت موازین شرعی و قانونی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

سرهنگ محمدرضا علیزاده در پایان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها ۸۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان اسلامشهر جمع آوری وجهت ترک اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

تقدیر مردم از رفع مشکل ترافیکی در میدان سپاه پرند

سرهنگ"تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک فروشگاه لبنیات در میدان سپاه باعث ایجاد ترافیک سنگین در این محدوه شده لذا بررسی موضوع توسط پلیس راهور پرند مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی توسط پلیس مشخص گردید که این واحد صنفی هیچ گونه مجوز انتظامی و ترافیکی نداشته و بدون اخذ این مجوزها اقدام به فعالیت می نماید که با توجه به صدور اخطار های لازم و قانونی توسط پلیس و عدم توجه مالک به این موضوع با هماهنگی مرجع قضائی واحد صنفی مذکور پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های پلیس، اجرای طرح های ترافیکی می باشد، تا موجبات رضایتمندی شهروندان مهیا شود خاطرنشان کرد:پاسخ به مطالبات بحق شهروندان را اولویت های پلیس می دانیم و با هنجارشکنان اجتماعی برخورد قانونی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار