ثبت هوای قابل قبول در تهران برای سومین روز متوالی

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۸۸ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ 27 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شهر، تهران در ۲۴ ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای ۸۳ و کیفیت هوای قابل قبول را تجربه کرده اما امروز - سه‌شنبه ۶ شهریورماه- شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۸ قرار دارد و کیفیت هوا همچنان قابل قبول است.

در حال حاضر ایستگاه‌ پونک با ثبت عدد ۴۵ کیفیت هوای پاک را نشان می‌دهد و ایستگاه‌های شادآباد شاخص ۱۱۲، پارک سلامت شاخص ۱۳۳، پارک شکوفه شاخص ۱۴۹، شهرک چشمه شاخص ۱۰۸ و فرمانداری شهرری شاخص ۱۰۷ و کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را به ثبت رسانده‌اند. همچنین ایستگاه میدان فتح با ثبت شاخص ۱۵۶ وضعیت قرمز و هوای ناسالم را نشان می‌دهد.

ایستگاه‌های پیروزی با شاخص ۷۵، تربیت مدرس با شاخص ۵۷، ستاد بحران با شاخص ۸۴، شریف با شاخص ۹۹، شهرری با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۵۱، شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۹۶، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۷۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۲، گلبرگ با شاخص ۶۴، مسعودیه با شاخص ۵۸، پارک رازی با شاخص ۸۸، پاسداران با شاخص ۹۷، دانشگاه تهران با شاخص ۸۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۳، دانشگاه علم و صنعت با شاخص ۶۷، ژئوفیزیک با شاخص ۷۲ و شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۹۱ کیفیت هوای قابل قبول و وضعیت زرد را به ثبت رسانده‌اند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوای تهران از ابتدای امسال تاکنون پنج روز هوای پاک، ۱۰۲ روز هوای قابل قبول، ۵۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم به ثبت رسیده و این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل تهرانی‌ها هشت روز پاک، ۱۱۲ روز قابل قبول، ۳۵ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۵ روز ناسالم را تجربه کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار