کشف مقادیری مواد مخدر در شهریار

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۴۱ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در فردوسیه شهریار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶ 28 August 2024

به گزارش «تابناک تهران» از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"ارسلان باقرآبادی" روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران مبنی بر جابه جایی و توزیع مواد افیونی از یکی از استان های غربی به شهرستان شهریار،بررسی این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با انجام اقدامات فنی یک قاچاقچی موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی قضائی و در عملیاتی موفق متهم را در مخفیگاهش در فردوسیه شهریار دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با بیان اینکه در بازرسی از منزل قاچاقچی مواد افیونی مقدار ۴۱ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر تریاک را کشف شد،خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد کشف شده تحویل مرجع قضائی شد.

جمع آوری ۱۰۸ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهر در بهارستان

سرهنگ"عسکری نیا" فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان بهارستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در طی اجرای این طرح ماموران انتظامی تعداد ۱۰۸ نفر از معتادان متجاهر را جمع آوری کرده و به کمپ های ترک اعتیاد منتقل کردند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در شهرستان رباط کریم

سرهنگ"تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در اماکن خصوصی در برخی مناطق شهرستان رباط کریم ، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مامورین کلانتری ۱۲ نصیر شهر با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری ۳ نفر سارق اماکن خصوصی در نصیر شهر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: س

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار