امام جمعه اسلامشهر:

دولت جدید شرایط تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» را فراهم کند

امام جمعه اسلامشهر گفت: دولت جدید شرایط تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» را فراهم کند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲ 30 August 2024
به گزارش «تابناک تهران» به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت در هفته دولت گفت: شهید رئیسی در مسیر خدمت گذاری مخلصانه خود به ملت به درجه رفیع شهادت رسیدند که نشأت گرفته از خلوص و پاکی این دولتمرد عزیز است، که قطعاً یاد و خاطره وی، شهدای خدمت و همه شهدای دولت در دوره‌های گذشته را می‌بایستی زنده نگه داشت.
 
امام جمعه اسلامشهر افزود: به مناسبت هفته دولت، نشستی با مسئولین شهرستانی داشتم و نکاتی را یادآور شدم، که مسئولین شهرستانی تلاش خواهند داشت مشکلات و چالش‌ها بیش از گذشته مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.
 
برقراری همچنین یا اشاره با نامگذاری سال ١۴٠٣ توسط مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و تاکید معظم له به اینکه جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان‌پذیر نیست، گفت: باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف و ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شوند.
 
امام جمعه اسلامشهر افزود: در ششمین ماه از سال جهش تولید با مشارکت هستیم، شایسته است دولت جدید در تحقق شعار سال، موانع جهش تولید را برطرف و زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در عرصه تولید و اقتصاد را بیش از گذشته فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار