فرشاد باوند پور در گفتگو با تابناک:

مردم گیلانغرب ۶ میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب بدهکارند

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب از طلب ۶ میلیارد ریالی این شرکت از مشترکین خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ 03 July 2019

فرشاد باوند پور در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: با عنایت به وجود چشمه سراب گیلانغرب و بارش‌های خوب سال جاری، به حول و قوه الهی در سال جاری مشکل کمبود آب و سهمیه بندی نداریم کما اینکه در سنوات گذشته نیز مشکل کمبود آب نداشته ایم، اما این بدان معنی نیست که همشهریان عزیز در مصرف آب صرفه جویی نکنند.

وی افزود: در حال حاضر نیز با توجه به اینکه در هفته صرفه جویی در مصرف آب قرار داریم، از این فرصت استفاده نموده و از همشهریان عزیز تقاضامندم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

باوندپور در ادامه خاطرنشان کرد: تنها منبع درآمدی این اداره دریافت آب بها از طریق فیش‌های صادره به مشترکین بوده که از طریق این امورات جاری خدمات مربوط به همشهریان عزیز صورت می‌پذیرد و در صورت پرداخت بدهی از سوی مشترکین، روند خدمات رسانی بهتر انجام خواهد شد که در حال حاضر میزان طلب این امور از مشترکین ۶ میلیارد ریال می‌باشد.

رئیس اداره آب و فاضلاب گیلانغرب در پایان گفت: کیفیت آب شهر گیلانغرب مطابق با استاندارد‌های کشور بوده و جزء با کیفیت‌ترین آب‌های استان می‌باشد، کیفیت آب بصورت لحظه‌ای پایش شده و روزانه آزمایشات کلر سنجی، کدورت و سایر پارامتر‌های کیفی اندازه گیری می‌گردد، همچنین مرکز بهداشت شهرستان نیز بعنوان متولی سلامت مردم نیز به صورت روزانه کیفیت آب را پایش می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار