فرمانده انتظامی کرمانشاه: 

تداوم کاهش جرائم در کرمانشاه/روند کاهشی جرم ادامه دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش معنادار ۱۸ درصدی انواع جرائم در کرمانشاه طی يک سال اخير نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: با اجرای برنامه های در دست اقدام، قطعا کاهش جرائم در استان ادامه پيدا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ 22 July 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهدی حاجيان در مراسم صبحگاه عمومی کرمانشاه انتظامی استان اظهار کرد: از اوايل سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در راستای کنترل و کاهش جرائم در استان کرمانشاه انجام و برنامه های زيادی را با تدابير فرمانده فراجا عملياتی کرديم.
 
وی افزود: به فضل الهی و با تلاش همه همکاران پرتلاشم در مجموعه انتظامی کرمانشاه، توانسته ايم يکی از استان های موفق در حوزه کاهش جرائم سطح کشور لقب بگيريم.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در دو ماهه ابتدایی سال گذشته رشد جرائم استان کرمانشاه به ۱۳ درصد می رسيد که با برنامه های انجام شده و تلاش و مجاهدت شبانه روزی همه همکاران پرتلاشم اين رشد متوقف و تا پايان سال گذشته به منفی سه درصد رسيد.
 
حاجیان  با اشاره به تداوم سير نزولی جرائم در استان بويژه سرقت، خاطرنشان کرد: امروز بسيار خرسندم که به مردم شريف کرمانشاه اعلام کنم وقوع جرم در اين استان طی ۱۴ ماه اخير نسبت به سال های قبل حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است.
 
 حاجيان با بيان اينکه پليس هدفی جز خدمت به مردم و امنيت و اقتدار جامعه ندارد، گفت:  تلاش می کنيم امنيت فعلی را ارتقاء بخشيده و زمينه ای فراهم کنيم که رضايت عموم شهروندان بيش از گذشته جلب شود.
 
ثبت بيش از يک ميليون و ۸۰۰ هزار نفر- ساعت فعاليت از سوی پليس در انتخابات رياست جمهوری و مجلس
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از ثبت بيش از يک ميليون و ۸۰۰ هزار نفر – ساعت فعاليت از سوی نيروهای پليس کرمانشاه در طی ۴ دوره برگزاری انتخابات مجلس شوراي اسلامی، خبرگان رهبری و رياست جمهوری خبر داد.
 
وی ادامه داد: از اسفندماه سال گذشته تا تيرماه امسال شاهد برگزاری چهار دوره انتخابات مربوط به دور اول و دوم مجلس شورای اسلامی به همراه مجلس خبرگان رهبری و همچنين دور اول و دوم انتخابات رياست جمهوری بوديم.
 
حاجیان افزود: در اين انتخابات که هر کدام از اهميت بسيار زيادی برخوردار بود نيروهای پليس با همه توان پای کار بودند و توانستند به عالي ترين شکل ممکن از آراء مردم صيانت و امنيت حوزه ها و شعب را به بهترين نحو حفظ کنند.
 
رئیس پلیس استان کرمانشاه تصريح کرد: در مجموع چهار دوره انتخاباتی که در ماه های اسفند سال گذشته و ارديبهشت و تير امسال برگزار شد بيش از يک ميليون و ۸۰۰ هزار نفر- ساعت از سوی پليس کرمانشاه به ثبت رسيد تا با موفقيت اين ماموريت های مهم را به سرانجام رسانده باشد.
 
وی در ادامه با اشاره به در پيش بودن ماموريت اربعين، اشاره کرد: کرمانشاه به عنوان دروازه کربلا و قدمگاه زائران حضرت اباعبدالله الحسين (ع) رفته رفته آماده ميزبانی از زائران آن حضرت می شود و در اين ميان پليس نقش مهمی در اجرای هرچه بهتر اين همايش بين المللی مذهبی دارد.
 
حاجیان ادامه داد: پليس در سال های اخير با حفظ امنيت زائران و فراهم کردن شرايطی برای تردد هرچه آسان تر زوار خوش درخشيده است و امسال هم نيروهای پليس با همه توان و با نگاهی اعتقادی پای کار خواهند بود تا به فضل الهی ماموريت اربعين امسال هم با موفقيت انجام و برگ زرين ديگری بر کارنامه پرافتخار پليس کرمانشاه اضافه شود.
 
این مقام عالیرتبه انتظامی در پايان ابراز رضايت رهبر فرزانه انقلاب انقلاب از مجموعه اقدامات پليس در ماموريت های ياد شده را افتخاری بزرگ برای خانواده فراجا دانست و گفت: تلاش می کنيم با اقدامات صورت گرفته همچنان رضايت معظم له را جلب و در خدمت به مردم عزيز ايران اسلامی کوشا باشيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار