با هدف تجهیز مرز خسروی به خدمات تخصصی درمانی؛ 

مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در مرز خسروی افتتاح شد

مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در مرز بین المللی خسروی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمانشاه افتتاح شد. 
کد خبر: ۱۱۷۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ 20 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در مرز بین المللی خسروی صبح امروز شنبه (۳۰ تيرماه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمانشاه افتتاح شد. 
 
احداث این اورژانس تخصصی با مساحت ۲ هزار متر مربع در دولت سیزدهم آغاز شده و برای تکمیل آن ۷۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 
 
در این مراسم نماینده مردم سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، رئیس اورژانس کشور، معاون عمرانی استانداری، رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار قصرشیرین و جمعی از مدیران استانی هم حضور داشتند. 
 
مرز بین المللی خسروی قدیمی‌ترین و نزدیکترین مرز ایران به عتبات عالیات است و در اربعین سال گذشته میزبان بیش از یک میلیون زائر بود. 
 
این مرز امسال با تکمیل زیرساخت‌های خود در حوزه‌های مختلف از جمله عبور بی‌توقف زائران از صفر مرزی با اجرای طرح امام سجاد (ع) (اتصال سامانه گذرنامه ایران و عراق)، ۱۲ هزار متر مربع سایبان با جت فن و مه پاش، ۲۶۰ هکتار پارکینگ برای خودروهای شخصی، اسکان و پذیرایی کافی، خدمات درمانی و بهداشتی تخصصی و گسترده، حمل و نقل مناسب و… آماده میزبانی از بیش از ۱.۵ میلیون نفر شده است. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار