یک مسئول:

به شکایت خانواده‌ها از ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس کرمانشاه فورا رسیدگی می‌شود

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: به شکایات خانواده‌ها از ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس استان فورا رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲ 21 July 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مراد کلوندی با بیان اینکه پیگیر رسیدگی فوری به شکایات خانواده‌ها از ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس استان هستیم، گفت: امسال با مدارسی که حین ثبت نام دانش‌آموزان تخلف کنند، سریعا برخورد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هر نوع شکایت خانواده‌ها از مدارس سریعا و در یک بازه زمانی کوتاه پیگیری می شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: خانواده‌ها می توانند شکایات خود در مورد فرآیند ثبت نام دانش آموزان را با شماره تلفن های 38251598،3823748 و 38221131 برای بررسی به آموزش و پرورش اطلاع دهند و یا به ادارات آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهترین موضوعاتی که بیشترین شکایات خانواده‌ها در فصل ثبت نام دانش‌آموزان را به خود اختصاص می دهد به گرفتن وجه حین ثبت نام دانش آموزان در مدارس مربوط می شود، تاکید کرد: رسیدگی به این نوع شکایات سریعا انجام می شود.

وی با بیان اینکه اخذ وجه حین ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس عادی و هیئت امنایی اجباری نیست، گفت: مدارس اجازه دریافت اجباری هیچ وجهی جهت ثبت نام دانش‌آموزان را ندارند و با تخلفات آنها برخورد جدی خواهد شد.

 کلوندی اضافه کرد: مدارس دولتی و هیئت امنایی می توانند وجوهی را تحت عنوان کمک به مدرسه در طول سال تحصیلی از خانواده‌ها دریافت کنند، اما اجازه دریافت اجباری وجه حین ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس را ندارند.

وی یادآور شد: از مدارس غیردولتی هم خواسته شده برای دریافت شهریه به خانواده‌ها سخت گیری نکنند و دریافت شهریه را در طول سال و ترجیحا به صورت اقساطی انجام دهند تا به خانواده‌ها فشار نیاید.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از بیشترین شکایات خانواده‌ها در فصل ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس استان کرمانشاه به پیگیری برای درخواست ثبت نام در مدارس خاص برمی گردد، گفت: از خانواده ها انتظار داریم اصراری به ثبت‌نام فرزندانشان در مدارسی که دور از محل سکونت آنها است، نداشته باشند، چون ظرفیت مدارس محدود است و نمی توان همه دانش‌آموزان را در تعداد محدودی از مدارس ثبت‌نام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار