رئیس بازرسی کل انتظامی کشور: 

شهدا و خانواده های معظم آن ها سرمايه های اصلی انقلاب اسلامی هستند

رئيس بازرسی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شهدا و خانواده های معظم آن ها به عنوان سرمايه های اصلی نظام و انقلاب اسلامی ياد کرد و گفت: شهدا با نثار جان پاک خود و خانواده های آن ها با صبوری، مقاومت و از خودگذشتگی به همه ما درس ايثار و فداکاری دادند.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ 23 July 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهدی معصوم بيگی روز گذشته دوشنبه (یکم مردادماه) در سفر به کرمانشاه و ديدار با خانواده شهيد والامقام رضا علی سعيدی، اظهار کرد: شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستند که با فداکاری و نثار جان پاک خود استقلال و آزادی را برای نظام و انقلاب به ارمغان آوردند.
 
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر همين شهدا و به خاطر رشادت و از خودگذشتگی آن ها در رفيع ترين قله های جهان قرار دارد و همه دنيا به چشم يک قدرت بزرگ جهانی به کشورمان نگاه می کنند.
 
فرمانده بازرسی انتظامی کل کشور تصريح کرد: در اين ميان اجر و پاداش خانواده های معظم شهدا نيز کمتر از شهيد عزيزشان نيست و بدون ترديد در نزد خداوند متعال جايگاه رفيع و بلند مرتبه ای دارند و می توانند بهترين الگو برای همه ما باشند.
 
معصوم بیگی همچنين ديدار با خانواده معظم شهدا و دلجویی از آن ها را جزو اصلی ترين وظايف مسئولان کشور دانست و گفت: همه مسئولان در برابر خانواده های گرانقدر شهدا و ايثارگران مسئول بوده و بايد تلاش کنند تا در کنار ديگر شهروندان، مشکلات آن ها نيز در اسرع وقت مرتفع شود.
 
وی ادامه داد: مجموعه انتظامی خود را خادم خانواده معظم شهدا و ايثارگران می داند و با همه توان برای رفع و کاهش مشکلات اين عزيزان تلاش خواهد کرد.
 
فرمانده بازرسی کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: بدون شک تا زمانی که فرهنگ ايثار و شهادت در کشور ما جاری است دشمنان هرگز نمی توانند خدشه ای به آرمان های اصيل انقلاب وارد کنند.
 
در پايان اين ديدار صميمانه با اهدای لوح و هديه ای از خانواده شهيد علی سعيدی تجليل به عمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار