مدیرکل ورزش و جوانان استان:

استادیوم آزادی کرمانشاه آماده میزبانی رقابت‌های لیگ یک فوتبال می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به خرید امتیاز یک تیم دسته اولی فوتبال توسط باشگاه بعثت کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در صورت قطعی‌شدن حضور تیم بعثت در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، استادیوم آزادی آماده میزبانی دیدارهای خانگی این تیم می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ 23 July 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، منوچهر حاتمی با اشاره به خرید امتیاز یک تیم دسته اولی فوتبال توسط باشگاه بعثت، اظهارکرد: با صحبت‌هایی که با مدیرعامل این باشگاه داشتیم، ضمن تایید خبر خرید امتیاز یک تیم دسته اولی فوتبال، اعلام کردند که در حال طی کردن مراحل قانونی نقل و انتقال امتیاز این تیم در فدراسیون هستند. 

وی افزود: درصورتی که حضور تیم بعثت در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال قطعی شود، استادیوم آزادی را آماده میزبانی دیدارهای خانگی این تیم خواهیم کرد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید براینکه در حال حاضر وضعیت چمن و روشنایی این استادیوم مناسب است، عنوان کرد: هیات فوتبال استان حدود ۲۰ ایراد همچون اتاق رختکن، اتاق داوران، تیر دروازه‌ها و ... را از این استادیوم طبق شاخص‌های فدراسیون برای میزبانی رقابت‌های لیگ دسته اول احصاء کرده که باید آنها را رفع کنیم. 

وی  تصریح کرد: در حال برآورد اعتبار مورد نیاز برای رفع این ایرادات هستیم که با قطعی شدن حضور تیم بعثت در رقابت‌های لیگ دسته اول با همکاری این باشگاه عملیات اجرایی رفع ایرادات را آغاز خواهیم کرد. 

حاتمی تاکید کرد: رفع نواقص استادیوم آزادی برای میزبانی از رقابت‌های لیگ باید با کمک خود باشگاه صورت گیرد، کما اینکه در حال حاضر تیم‌های لیگ برتری نیز این کار را انجام می‌دهند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار