مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه:

مشترکین پُرمصرف اخطار می‌گیرند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تذکر به مشترکین پرُمصرفی خبر داد که میزان مصرف برق آنها بیش از دو برابر الگوی مجاز باشد.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲ 23 July 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، محمد مرادی با اشاره به روزهای گرم پیش رو و لزوم مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف، گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از حدود ۸۴۰ هزار مشترک برق استان در بخش خانگی هستند، مدیریت مصرف در این بخش اهمیت قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بخش عمده مشترکین خانگی در استان کرمانشاه الگوی مجاز که حدود ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه است را رعایت می‌کنند، بگونه‌ای که در پایان خرداد ماه از مجموع ۳۰۱ هزار قبض برق صادره برای مشترکین بخش خانگی استان، حدود یک سوم آنها مشمول پاداش خوش مصرفی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه مشترکینی که مصرف آنها بسیار زیاد و بیش از دو برابر الگوی مجاز ۳۰۰ کیلوواتی باشد اخطار دریافت می‌کنند، یادآور شد: گام اول برای برخورد با مشترکین بدمصرف اخطار و گام دوم قطع برق آنها است.

به گفته مرادی، فعلا در کرمانشاه موردی از اخطار و یا قطع برای مشترکین بدمصرف بخش خانگی نداشته‌ایم، اما این کار با جدیت دنبال خواهد شد.

وی از تشدید برخورد با ادارات پُرمصرف نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر مورد چندانی از قطع برق دستگاه‌ها و بانک‌ها نداشتیم، زیرا با تغییر ساعت کاری در این روزهای گرم، میزان مصرف برق دستگاه‌ها به خوبی مدیریت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مدیریت مصرف در بخش خانگی و ادارات باعث شده فعلا از آخرین پیک مصرف ۸۹۳ مگاواتی که داشتیم عبور نکنیم.

مرادی ابراز امیدواری کرد، با مجموع این اقدامات و همکاری مشترکین، روزهای گرم پیش رو را بدون مشکل و خاموشی در بخش خانگی پشت سر بگذاریم و شبکه برق همچنان پایدار باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار