یک مسئول:

دانش‌آموزان می‌توانند از لباس‌ فرم سال گذشته خود استفاده کنند

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش‌آموزان استان می‌توانند از لباس‌های فرم سال گذشته خود در سال تحصیلی جدید استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ 23 July 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، صمد ملکی با بیان اینکه محدودیتی برای استفاده از لباس فرم سال گذشته برای دانش آموزان وجود ندارد، افزود: به مدارس دستور داده شده طرح و رنگ لباس فرم دانش‌آموزان را برای رفاه حال خانواده‌ها تغییر ندهند تا امکان استفاده از لباس فرم سال گذشته برای دانش آموزان وجود داشته باشد.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه شورای دانش آموزی مدرسه در مورد طرح و رنگ لباس فرم دانش‌آموزان یک مدرسه تصمیم گیری می‌کند، گفت: مسئولیت تصمیم گیری در مورد اینکه مدرسه با کدام تولیدی همکاری داشته باشد، با انجمن اولیا ‌و مربیان مدرسه است.

 ملکی با بیان اینکه قیمت لباس فرم مدارس را اداره صمت تعیین می کند، گفت: قیمت لباس فرم دانش آموزان استان در محدوده قیمتی بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

  ملکی افزود: هم اکنون در شهر کرمانشاه ۱۹۸ وحد تولیدی پوشاک فعال است که ۵۰ واحد آنها برای مشارکت در تهیه لباس فرم دانش‌آموزان به مدارس معرفی شده‌اند.

ملکی افزود: قرار شده با حضور نمایندگانی از اداره صمت، بسیج اصناف و آموزش و پرورش بر فعالیت تولیدی‌های لباس فرم دانش آموزان نظارت شود تا ضمن نظارت بر استفاده از پارچه‌های مرغوب در تهیه لباس فرم دانش‌آموزان، لباس های فرم دانش‌آموزان با قیمت متعارف در اختیار خانواده‌ها قرار بگیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار