بزرگترین اردوی خانواده شهدا در مشهد

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بزرگترین اردوی خانواده شهدا در کشور برای 12 هزار نفر به مناسبت دهه کرامت در مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 08 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، سیدمجید حسینی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این اردو با توجه به زمان هشت روز و حضور 12 هزار نفر در آن بزرگترین عملیات اردویی خانواده شهدا و ایثارگران است که بنیاد شهید تاکنون در کشور اجرا کرده است.

وی ادامه داد: این مجموعه مراسم ویژه خاندان شاهد و ایثارگر شهرستانهای خراسان رضوی به جز مشهد است که با هدف بهره مندی از ظرفیتهای معنوی و فرهنگی مشهدالرضا(ع) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و آستان قدس رضوی در دهه کرامت برگزار شده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در این چارچوب مشهد از چهاردهم مرداد ماه جاری روزانه بطور میانگین میزبان تا دو هزار و 200 نفر از اعضای خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از سراسر استان بوده است.

وی افزود: اولویت اعزام در این برنامه اردویی با خانواده های ایثارگری است که سالهای پیش در این نوع مراسم شرکت نکرده باشند.

حسینی همچنین از اختصاص سهمیه 800 نفری برای خانواده ایثارگران از ستانهای خراسان شمالی و خراسان جنوبی در همین چارچوب خبر داد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار