اولتیماتوم فرماندار مشهد به گران فروشان

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: در ایام پایانی ماه صفر با شرکت‌هایی که فروش بلیط دارند و گران فروشی می‌کنند، جدی برخورد می‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ 19 August 2024
به گزارش تابناک رضوی، محسن داوری در جلسه شورای اداری شهرستان  مشهد با اشاره به ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهارداشت: اجتماع عظیم اربعین حسینی (ع) عظمت و بصیرتی است که باید آن را قدر بدانیم.
 
وی در بخشی از سخنان خود به شکست‌های رژیم کودک کش صهیونیستی پرداخت و افزود: امروز یک انسجام در جریان مقاومت ایجاد شده است و ما شاهد بودیم که در پیاده‌روی اربعین حسینی، افراد با پرچم‌های فلسطین به میدان آمده بودند. لذا این یک عظمت بوده و دشمن از آن هراس پیدا کرده است.
 
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد با بیان اینکه در همه بخش‌ها می‌توان از ظرفیت مردم استفاده کرد، ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های مغفول در مشهد طی حوزه اجرایی، تشکل‌های مردم نهاد است. بر این اساس؛ مشهد در کشور بیشترین تشکل مردم نهاد را دارد.
 
داوری با بیان اینکه در ایام پایانی ماه صفر با متخلفین و گران فروشی با جدیت برخورد خواهیم کرد، گفت: با شرکت‌هایی که فروش بلیط دارند و گران فروشی می‌کنند، جدی برخورد می‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.
 
وی با اشاره به نزدیک بودن ایام پایانی ماه صفر تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند تا خدمت‌رسانی شایسته در شأن زائران امام رضا (ع) داشته باشیم.
 
پیش بینی 850 هزار نفر شب اسکان
 
مهدی ناصری معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان مشهد نیز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادها در مشهد طی سال، ایام پایانی ماه صفر است که زائران از اقصی نقاط استان و کشور به مشهد سفر می‌کنند.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان مشهد با بیان اینکه جلسات ستاد خدمات سفر با دبیری اداره‌ کل میراث فرهنگی تاکنون بیش از 180 مصوبه داشته است، افزود: 4 کارگروه بر عهده معاونین فرماندار است و 8 حوزه خدماتی شامل؛ اسکان، تامین و توزیع، نظارت و بازرسی، بهداشت و درمان، امداد و نجات، خدمات شهری و ارزیابی عملکرد کمیته‌ها از جمله کمیته‌های قرارگاه خدمات سفر است.
 
ناصری تاکید کرد: برابر آمار، 850 هزار نفر شب اسکان توسط کمیته اسکان و اداره میراث فرهنگی شامل اسکان رسمی، موقت و اضطراری در ایام پایانی ماه صفر برای مشهد پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار