اعلام نتایج برترین‌های بخش ملی نمایش اشکواره فرهنگی -هنری حسینی مازندران    

کد خبر: ۱۱۸۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱ 06 September 2024

اعلام نتایج برترین‌های بخش ملی نمایش اشکواره فرهنگی -هنری حسینی مازندران    

                                                                            

  به گزارش تابناک مازندران مهدی نصرالله‌زاده، دبیر بخش ملی تئاتر خیابانی هفتمین اشکواره فرهنگی ـ هنری حسینی،  از مازندران، از اعلام نتایج برترین‌های بخش ملی خبر داد و گفت: پس از ارسال 27 اثر به دبیرخانه شکواره حسینی توسط هئیت داوران بازبین، حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی، افسانه طبیب پور و محسن صفری در این بخش 7 اثر از استان‌های مازندران، لرستان و همدان به مرحله رقابت‌های نهایی این اشکواره راه پیدا کردند.

 
وی افزود: گروه‌های نمایشی منتخب در روزهای  13 و 14 شهریور در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم با هم به رقابت پرداختند.
 
دبیر بخش ملی نمایش خیابانی اشکواره حسینی خاطرنشان کرد: هئیت داوران بخش نهایی نمایش ملی خیابانی هفتممین اشکواره حسینی، مصطفی بوعذار، مسلم خردمند و حمیدرضا نصیری نتایج برترین‌های این دوره از رقابت ‌های تئاتر ملی خیابانی را به شرح ذیل اعلام کردند.
 
وی با اشاره به بخش موسیقی این دوره از رقابت‌ها اظهار کرد: هئیت داوران در این بخش با تقدیر از موسیقی نمایش پرسه در نیاز «ایمن نامی» از شهرستان نور، تقدیر از موسیقی نمایش آخرین درس زندگی «حسین شریعتمداری» از لرستان و تقدیر از موسیقی نمایش هزاران هزار «ابوالفضل هوشمند» از شهرستان امل، در بخش موسیقی هیچ اثری را برگزیده این دوره از رقابت‌ها ندانستند.
 
نصراله زاده بیان کرد: در بخش طراحی پوستر، هئیت داوران  «رضا نیکویی» طراح پوستر نمایش سهراب کشون از استان همدان را برگزیده این دوره اشکواره دانست. 
 
دبیر بخش ملی تئاتر خیابانی هفتمین اشکواره حسینی با اشاره  طراحی و فضاسازی  خاطرنشان کرد: در بخش طراحی و فضاسازی هئیت داوران با تقدیر از «سیدمهرداد کاظمی» طراح و فضاساز نمایش سهراب کشون از همدان، «آمنه حسن‌علی‌زاده» طراح و فضاساز نمایش آخرین درس زندگی از استان لرستان را به عنوان طراحی و فضاسازی برگزیده این دوره از رقابت‌ها انتخاب کرد.
 
وی با اشاره به بخش ویژه توان‌خواهان ادامه داد: در این بخش هئیت داوران از بازیگران توان‌خواه «سیدحامد حسینی»، «مرتضی قاسمی» و «سید محمدرضا  رضوی» تقدیر به عمل آورد.
 
نصراله‌زاده ادامه داد: در بخش بازیگران کودک و خردسال هئیت داوران از «بهاره فقیه عبدالهی» بازیگر نمایش کودکان عاشورا از چالوس، «سیده مریم ساداتی» بازیگر چگالی چنگ از محمود آباد و «امیر استادی» بازیگر نمایش کودکان عاشورا از چالوس را قابل تقدیر دانست.
 
دبیر بخش ملی تئاتر خیابانی هفتمین اشکواره حسینی به اعلام برگزیدگان بازیگری زن پرداخت و افزود: هئیت داوران در این بخش با تقدیر از بازیگران زن «شبنم محمد‌تبار» بازیگر زن نمایش «هزاران هزار راه» از شهرستان آمل، «آزاده قلی تبار» بازیگر زن نمایش «هزاران هزار راه» از شهرستان آمل و «سیده زهرا حسینی» بازیگر زن نمایش پرسه در نیاز از شهرستان نور را قابل تقدیر و «رها شکوهی» بازیگر زن نمایش پرسه در نیاز از شهرستان نور را برگزیده این دوره از  نمایش بخش ملی دانست.
 
نصراله‌زاده با اشاره به بخش بازیگری مرد گفت: هئیت داوران در این بخش با تقدیر از «مرتضی  حسین‌حصار»  بازیگر نمایش کودکان عاشورا از شهرستان چالوس، «سید مهرداد کاوسی» بازیگر  نمایش سهراب کشون از استان همدان و سید محمد موسوی» بازیگر نمایش پرسه در نیاز از شهرستان نور، «سید حسام‌الدین شریعتمداری» بازیگر نمایش آخرین درس زندگی را گزینه برتر بازیگری در این رقابت ها دانست.
 
دبیر بخش ملی تئاتر خیابانی  ادامه داد: در بخش کارگردانی، «سما کابلی» کارگردان نمایش  پرسه در نیاز از شهرستان نور و «مارال جعفر نژاد» کارگردان نمایش کودکان عاشورا از شهرستان چالوس را قابل تقدیر دانست و «سید حسام الدین شریعتمداری» کارگردان نمایش آخرین درس زندگی را کارگردان برگزیده این دوره از رقابت های  بخش ملی تئاتر اشکواره حسینی دانست.
 
وی در پایان از برگزیدگان طرح و ایده نویسندگی در این رقابت ها خبر دارد و گفت: هئیت داوران با تشکر از «سحر محسنی و علی ربیحاوی پور» نویسندگان نمایش پرسه در نیاز  و «زهرا تمیری» نویسنده نمایش چگالی جنگ در طرح وایده، «فاطمه شریفی» نویسنده نمایش آخرین درس زندگی از لرستان را به عنوان رتبه برگزیده در طرح و ایده نویسندگی این اشکواره دانستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار