هوای استان خنک می شود

آخرین وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جدول

آسمان استان مازندران امروز و فردا نیمه ابری با کاهش تدریجی و نسبی دما، در بعدازظهر و شب ابری با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پيش بينی می شود
کد خبر: ۱۱۸۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ 06 September 2024

آخرین وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جدول

 

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران وضعیت جوی و متوسط دمای استان تا هفته آینده را به این شرح اعلام کرد: 

 

آسمان استان امروز و فردا نیمه ابری با کاهش تدریجی و نسبی دما، در بعدازظهر و شب ابری با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پيش بينی می شود 
 
از یک‌شنبه تا سه‌شنبه آسمان استانصاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی و نسبی دما در بعدازظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود
 
 
باد و باران در برخی مناطق کشور
 
با گذر امواج کم‌دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در سواحل دریای خزر، استان‌های اردبیل،خراسان شمال و در ارتفاعات البرز افزایش ابر، رگبار و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
 
در شمال شرق، شرق، شمال غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب عرب کشور وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد‌.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد امروز جمعه ۱۶ شهریور و فردا شنبه ۱۷ شهریور ضمن کاهش تدریجی دما به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب؛ رگبار و رعد و برق پراکنده را در استان خواهیم داشت.
 
 
غلامپور افزود: روز یکشنبه ۱۸ شهریور، هر چند از میزان ناپایداری هوا کاسته می‌شود ولی همچنان احتمال بارش‌های پراکنده در سطح استان وجود دارد.
 
 
وی تصریح کرد: از روز دوشنبه ۱۹ تا چهارشنبه ۲۱ شهریور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما را در استان مازندران شاهد خواهیم بود.
 
 
کارشناس هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: دریا امروز جمعه مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.
 
 
کارشناس هواشناسی تصریح کرد: دیروز ساری و دشت ناز با ۳۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین و صبح امروز کلاردشت و دلیر چالوس با ۱۱ درجه بالای صفر خنک‌ترین مناطق استان بودند. 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار