اخبار انتظامی مازندران در ۱۵ شهریور ماه

کد خبر: ۱۱۸۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶ 05 September 2024
اخبار انتظامی مازندران در ۱۵ شهریور ماه

 

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی مازندران در ۱۵ شهریور ماه به این شرح است: 

 

کشف 3 تن آرد خارج از شبکه توزيع در مياندورود
گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود از کشف 3 تن آرد خارج از شبکه توزيع در آن شهرستان خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مجتبي راست خديو" در تشريح اين خبر بيان داشت: در راستاي مقابله با قاچاق کالا و در پي کسب خبري مبني بر توزيع آرد خارج از شبکه توزيع، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، ماموران پليس اطلاعات و امنيت اين فرماندهي متهم را که در حال حمل و جابجايي آرد بود، شناسايي کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي، متهم را دستگير و از خودروي وي 3 تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزيع کشف کردند.
سرهنگ راست خديو، ارزش آرد کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر يک ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن توقيف خودرو و تحويل آرد کشف شده به اداره غلّه، متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
 
 
کشف سوخت قاچاق در "سوادکوه" 
گروه استان‌ها- مازندران- فرمانده انتظامي "سوادکوه" از کشف 30 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز در اين شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "سعيد مهدوي" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه جدي و همه جانبه با پديده شوم قاچاق سوخت و فرآورده هاي نفتي، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وي افزود:در اجراي اطن طرح ماموران پاسگاه ورسک با همکاري پليس امنيت اقتصادي استان حين کنترل خودروهاي عبوري به يک خودروي تريلي مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف و در بازرسي از اين خودرو 30 هزار ليتر گازوئيل قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف کردند.
فرمانده انتظامي سوادکوه با بيان اينکه راننده پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در مورد قاچاق کالا و سوخت را سريعا به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش دهند.
 
 
کشف 2 کيلو مواد مخدر در"آمل"
گروه استان ها - مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 2 کيلو مواد مخدر و دستگيري يک سوداگر مرگ در اين شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجيد باقري" در تشريح اين خبر، بيان داشت: در اجراي طرح کنترل محور هاي مواصلاتي و در پي کسب خبري مبني بر حمل و جابجايي مواد مخدر با يک خودروي سواري از طريق محور هراز موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرتسان آمل، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، ماموران پليس مواد مخدر اين شهرستان با هدايت عملياتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان خودروي مذکور را حين تردد در اين محور شناسايي و آن  را متوقف کردند.
فرمانده انتظامي آمل از کشف 2 کيلو مواد مخدر در بازرسي از اين خودرو خبر داد و اظهار داشت: در اين عمليات راننده خودرو نيز دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ باقري در خاتمه با بيان اين که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجويانه سعي در فروپاشي خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود به ويژه قشر نوجوان، در صورت شناسايي عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي110 اعلام دارند.
 
خبر سلمان مهدوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار