پیگیری‌های غلامرضا شریعتی نتیجه داد؛

مجوز احداث زیرگذر روستای کُلِت نکا صادر شد

با پیگیری‌های غلامرضا شریعتی نماینده‌ی مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، مجوز احداث زیرگذر روستای کُلِت شهرستان نکا صادر شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ 04 September 2024

مجوز احداث زیرگذر روستای کُلِت نکا صادر شد

 
به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه در مورد زیرگذر روستای کُلِت نکا بیانیه‌ای منتشر کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
جمهوری اسلامی ایران
وزارت راه و شهرسازی
سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای
 
جناب آقای جهانیان
مدیر کل محترم راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مازندران
 
موضوع برگزاری مناقصه جهت مطالعه زیرگذر کلت شهرستان نکا
 
با سلام و احترام؛
 
بازگشت به نامه شماره ۱۶/۳۴۶۵۷ مورخ بدینوسیله اعلام می‌دارد تهیه اسناد و تمهیدات لازم به منظور انجام فرایند برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار جهت مطالعه زیرگذر کلت شهرستان نکا به مبلغ ۵۰۰۰ میلیون ریال براساس برآورد و فهرست بهای پایه سال ۱۴۰۳، پس از بررسی و با رعایت سایر ضوابط و مقررات، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه، قانون محاسبات و آئین‌نامه معاملات دولتی، ضوابط اجرائی بودجه و لحاظ اثربخشی ناشی از اجرای کار در شرایط زمانی و اقلیمی، بلامانع است.
 
در ضمن باتوجه به پیش‌بینی موافقتنامه سنواتی اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای، پروژه فوق‌الذکر در برنامه سالیانه این دفتر لحاظ و اعتبار آن براساس اولویت و از محل طرح شماره ۱۳۰۳۰۳۲۰۰۷ و سایر طرح‌های مرتبط پیش‌بینی خواهد شد تا طبق مقررات سازمان، طی سال‌جاری و سال‌های بعد به آن اداره کل ابلاغ گردد.
 
شایان ذکر است این موافقت نافی لزوم انجام مطالعات دقیق و انتخاب روش مناسب جهت انجام پروژه مزبور نبوده و لازم است پس از تکمیل مراحل مطالعات و اخذ سایر مجوزهای لازم، نسبت به انجام تشریفات مناقصه و انتخاب پیمانکار ذیصلاح برابر ضوابط و مقررات اقدام گردد. مدت زمان اعتبار این مجوز چهارماه از تاریخ صدور می‌باشد و در صورت عدم انتخاب پیمانکار کان لم یکن تلقی می‌گردد. همچنین لازم است شروع و پیشرفت فرایند مذکور در سامانه جامع راهداری ثبت و به طور مستمر به‌روز رسانی گردد.
 
مجید صباغ‌زاده
مدیرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه
 
خبر: الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار