برگزاری دومین جلسه شورای زکات در سال ۱۴۰۳ در مرزن‌آباد چالوس

دومین جلسه شورای زکات مرزن‌آباد به ریاست حجت‌الاسلام جهاندار امام جمعه مرزن‌آباد و با حضور اعضا شورای زکات بخش در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲ 03 September 2024

برگزاری دومین جلسه شورای زکات در سال ۱۴۰۳ در مرزن‌آباد چالوس

 
به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس بیان داشت: دومین جلسه شورای زکات مرزن‌آباد به ریاست حجت‌الاسلام جهاندار امام جمعه مرزن‌آباد و با حضور اعضا شورای زکات بخش در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.
 
وی افزود: در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دولت به بیان آماری از عملکرد و فعالیت های شورای زکات  این شهرستان پرداختم.
 
وی بیان داشت: مهم‌ترین سرمایه کمیته امداد و دارایی ارزشمند این نهاد مردمی سرمایه اجتماعی است که با اعتماد مردمی افزایش چشمگیری داشته است.
 
عاشوریان با بیان اینکه، در حال حاضر ۷۵ روستا در شهرستان دارای شورای زکات می‌باشند گفت: تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد ریال عملکرد ۵ ماهه زکات شهرستان می‌باشد.
 
وی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن بازگشایی مدارس و در بخش مرزن آباد ۴۴ دانش‌آموز مددجوی امداد می باشند گفت: بسیاری از دانش‌آموزان مددجوی امداد از نخبگان می‌باشند و در آینده از سرمایه های مملکت محسوب می شوند و انتظار می رود تا خیرین و اعضای شورای زکات این دانش‌آموزان را مورد حمایت قرار دهند.
 
رئیس کمیته امداد چالوس گفت: در شهرستان  ۲۹۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.
 
خاطرنشان می‌شود: در پایان جلسه حجت الاسلام والمسلمین جهاندار (رئیس شورای زکات مرزن‌آباد) ضمن مطلوب ارزیابی کردن فعالیت‌های این شورا، از عوامل اجرایی تقدیر نمودند.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار