آیین بهره برداری از پروژه های ارتباطی و مخابراتی شهرستان بهشهر

کد خبر: ۱۱۸۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵ 07 September 2024
آیین بهره برداری از پروژه های ارتباطی و مخابراتی شهرستان بهشهر

 

به گزارش تابناک مازندران ، آیین بهره برداری از پروژه های ارتباطی و مخابراتی شهرستان بهشهر در روستای سرخ گریوه بخش یانه سر برگزار گردید.
 تخصیص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه سایت های تلفن همراه در بخش یانه سر شهرستان بهشهر 
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از تخصیص اعتبار برای ۲۶ روستای شهرستان بهشهر در طی سه سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران صبح روز پنج شنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ اسماعیل اعزی مدیرکل با حضور در روستای مرزی سرخ گریوه شهرستان بهشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت آیت الله رییسی و همراهان ایشان افزود: مسیر خدمت به مردم و تلاش در جهت توسعه کشور در نظام اسلامی و در دولت‌های مختلف تعطیلی نداشته و با عوض شدن دولت‌ها این مسیر پرقدرت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.
اعزی با اشاره به اینکه توسط مجری محترم طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت، تنها برای توسعه ارتباطات همراه در شهرستان بهشهر بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است تصریح کرد: هم اکنون جهت تامین پوشش اینترنت پرسرعت همراه برای ۱۴ روستای دیگر در شهرستان بهشهر پروژه های مختلف ارتباطی در حال انجام است و تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این پروژه ها را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار