تقدیر استاندار مازندران از افتخار آفرینی یک مازندرانی در کنکور سراسری

کد خبر: ۱۱۸۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ 06 September 2024
تقدیر استاندار مازندران از افتخار آفرینی یک مازندرانی در کنکور سراسری

 

به گزارش تابناک مازندران ، یوسف نوری استاندار مازندران با انتشار بیانیه‌ای از افتخار آفرینی یک مازندرانی در کنکور سراسری تقدیر کرد:

پیام تبریک رییس بنیاد نخبگان استان به مناسبت کسب رتبه ۱ کنکور تجربی توسط دانش‌آموز نخبه بابلی، سرکار خانم صبا معصوم نیا سماکوش
بسم‌الله ‌الرحمن‌الرحیم
 سرکار خانم صبا معصوم نیا سماکوش، کسب رتبه اول کنکورگروه آموزشی علوم تجربی باعث خوشحالی مردم مازندران خصوصا همشهریان بابلی شده است این افتخار افرینی را به شما وخانواده  محترمتان تبریک عرض می نمایم. 
قطعا لطف و عنایت الهی، حمایت‌های بی‌دریغ والدین محترم، همکاران آموزش و پرورش و بویژه پشتکار، تلاش و همت مضاعف‌تان باعث این مهم شده است. از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزونتان را در همه مراحل زندگی مخصوصا تحصیل در دانشگاه و فتح قله های علمی ایران و جهان را آرزومندم. 
دکتر محمد آزاد بخت رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران
قسمتی از مصاحبه خانم صبا معصوم نیا سماکوش با خبرنگار به شرح زیر آمده است.
 وی گفت: 
موفقیتم را مدیون پدر و مادرم هستم
این خبر خوش را از کانال های تلگرامی متوجه شدم و واقعا حس خوبی دارم.وی افزود:‌ روزی تا ۱۴ ساعت مطالعه می کردم و دبیرستان را در مدرسه فرزانگان ۱ بندرعباس بودم.
صبا معصوم نیا می گوید: عوامل انسانی مختلفی در این موفقیت من موثر بودند که تلاش خیلی زیاد و حمایت های پدر و مادرم و لطفی که خدا به من داشته است را مهم ترین آنها می دانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار