جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: یک میلیون و ۸۹۵ هزار و ۷۸۱ تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان طی ۵ ماهه امسال جابجا شده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ 06 September 2024
به گزارش به گزارش تابناک لرستان، عارف امرایی اظهارداشت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، یک میلیون و ۸۹۵ هزار و ۷۸۱ تن انواع کالا در قالب ۱۴۲هزار و ۵۲۹ فقره بارنامه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.
 
وی به آمار جابجایی کالا در طرح اربعین ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: در طرح اربعین ۱۸ هزار و ۹۲۰ تن  کالا (آب معدنی) در قالب ۸۶۰ سرویس از مبدا لرستان به مرز های هدف اربعین جابجا شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان عنوان کرد: طی  ۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان افتتاح شده است و مجموعا ۱۲۲ شرکت حمل و نقل  کالا در استان فعالیت دارد .
 
 وی به میانگین عمر ناوگان باری استان اشاره و بیان کرد: تعداد کل ناوگان سنگین بار استان ۱۱ هزار و ۹۴۶ و تعداد ناوگان سبک بار (وانت بار) ۱۲ هزار و ۱۱۷ عدد است.
 
 امرایی گفت: در حال حاضر میانگین عمر ناوگان باری استان ۱۷.۲۷ سال است که در مقایسه با نرم کشوری با ۱۸.۹۵  سال ، نزدیک به ۱.۵ سال عمر ناوگان باری استان جوان تر می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار