مجموعه انتظامی از بطن مردم ، با مردم و فدایی امنيت مردم هستند

فرمانده انتظامی استان بزرگترين افتخار مجموعه انتظامی را نوکری و خدمتگزاری مردم دانست و اظهار کرد: مجموعه انتظامی از بطن مردم ، با مردم ،برای مردم و فدایی امنيت اين مردم هستند.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱ 04 September 2024
به گزارش تابناک لرستان، سردار يحيي الهي در حاشيه مراسم تشييع پيکر مطهر شهيد مدافع امنيت سرباز "فرشيد ميرياني" که عصر امروز در شهرستان دلفان برگزار شد  اظهار داشت: به فضل خداي متعال، امروز بزرگترين افتخار مجموعه انتظامي کشور، نوکري و خدمتگزاري به مردم است .
 
وي افزود: امنيت امروز کشور مرهون رشادت ها و جانفشاني هاي عناصر مؤمن و انقلابي در مجموعه نيروهاي مسلح و دستگاه هاي امنيتي است که با جانفشاني و نثار جان خويش در راه  امنيت و آسايش مردم از هيچ تلاش و کوششي دريغ نخواهند کرد.
 
فرمانده انتظامي استان لرستان با بيان اينکه شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش هاي والاي ديني و انساني است افزود: امنيت امروز ماحصل خون پاک شهيدان و رشادت هاي آنان در دفاع از امنيت و آسايش مردم است.
 
وی با اشاره به اينکه يکي از ماموريت هاي اصلي پليس تأمين امنيت و جلوگيري از ناامني بوسيله عناصر مؤمن و خدمتگزار در اين مجموعه است خاطرنشان کرد: بهاي امنيت و آرامش مردم ، خون پاک اين شهداي گرانقدر است.
 
سردار الهي مجموعه انتظامي را  از بطن مردم ، با مردم ،براي مردم و فدايي امنيت اين مردم برشمرد و تصريح کرد: امروز مجموعه انتظامي ذوب در ولايت و ادامه دهندگان راه سرخ حسيني و مکتب خميني کبير هستند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار