261 نفر در آزمون شهید زین الدین در لرستان پذیرفته شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: 261 نفر در مرحله نخست آزمون شهید زین الدین در لرستان پذیرش شدند.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ 27 August 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان، علی جهانی در نشست هم‌اندیشی برگزاری مرحله ارزیابی تکمیلی برگزیدگان مرحله نخست طرح شهید زین‌الدین در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اظهار کرد: در مرحله نخست مجاز به معرفی پنج برابر ظرفیت داوطلبان بودیم .
وی با اشاره به اینکه مدارک و مستندات افراد قبول شده مرحله نخست آزمون دریافت و بررسی شده است، افزود: با توجه به برگزاری این آزمون توسط جهاد دانشگاهی و تجربیات این نهاد در ارزیابی و مصاحبه تکمیلی، نشستی با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان با هدف چگونگی اجرای دقیق و رعایت عدالت در مرحله تکمیلی آزمون برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان نیز با اشاره به این که در آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین هزار و 202 نفر در استان با هم به رقابت پرداختند، افزود: نتایج این آزمون پنج برابر ظرفیت مجاز جهت رقابت در مرحله ارزیابی تکمیلی اعلام شده است.
فرهاد فرامرزیان با اشاره به آمادگی کانون ارزیابی جهاد دانشگاهی جهت برگزاری مرحله تکمیلی ارزیابی و مصاحبه برگزیدگان مرحله نخست طرح گفت: این کانون تاکنون در اداراتی همچون اداره کل امور مالیاتی، پشتیبانی امور دام و شرکت شیر پگاه لرستان نیز فعالیت داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار