خرید ۳۰ درصد از گندم لرستان توسط شبکه های تحت پوشش تعاون روستایی

مدیرکل تعاون روستایی استان لرستان از خرید ۳۰ درصد گندم تضمینی توسط شبکه های تحت پوشش این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ 27 August 2024

به گزارش تابناک لرستان، غلامعلی فتحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبکه تحت پوشش این سازمان تا تاریخ ۵شهریور ماه سال جاری در قالب خرید مباشرتی بالغ بر ۱۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان ۱۱ شهرستان را خریداری کرده است. 

وی افزود: کل خرید تضمینی گندم توسط شبکه تحت پوشش این سازمان در سال گذشته ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ تن  بود که میزان خرید امسال در مقایسه با سال قبل حدود ۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد. 

مدیرکل تعاون روستایی لرستان با بیان اینکه خرید گندم در استان رو به اتمام است، ادامه داد: تا پایان فصل برداشت گندم در سراسر استان، این سازمان و شبکه تحت پوشش با آمادگی کامل خرید تضمینی گندم را ادامه خواهد داد. 

فتحی گفت: تاکنون شبکه تحت پوشش سازمان تعاون روستایی لرستان در شهرستان کوهدشت با خرید ۴۷ هزار و ۳۰۰ تن بالاترین میزان خرید گندم توسط شبکه تعاونی های روستایی در استان  را داشته و پس از آن به ترتیب شهرستان‌های پلدختر  با بیش از ۲۱ هزار و ۳۰۰ تن، بروجرد ۱۸هزار و ۶۷۰تن و سلسله با ۱۸هزار و ۵۰۰تن قرار می گیرند. 

فتحی ضمن تشکر و قدردانی از کلیه دست اندرکاران و همکاران اجرایی این طرح گفت: نقش شبکه تعاونی های روستایی لرستان به ویژه از بعد حمل و نگهداری گندم به ویژه در مناطق روستایی با دسترسی محدود و صعب العبور و نیز خرید از کشاورزان خرده مالک قابل توجه می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار