امسال ۶۴ نفر در دستگاه‌های اجرایی لرستان جذب می‌شوند

استاندار لرستان گفت: امسال 64 نفر در دستگاه های اجرایی استان لرستان از طریقر آزمون و گزینش جذب می شوند.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶ 11 August 2024
به گزارش تابناک لرستان، ابوطالب شفقت در نشست شورای هم‌اندیشی مدیران گزینش استان اظهار کرد:۲۶۱ نفر از مجموع یکهزار و ۲۰۲ شرکت کننده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان واجد شرایط هستند که در نهایت ۶۴ نفر امسال جذب می‌شوند.
وی افزود: مرحله اول گزینش، آزمون کتبی است که باهوش ترین افراد انتخاب می‌شوند و مراحل بعدی شامل مصاحبه و تحقیق خواهد بود که امیدواریم سالم ترین و صادق ترین فرد انتخاب شود.
 
شفقت با تاکید بر اینکه مدیران نظام اسلامی باید مردم‌دار و دارای روحیه خدمت باشند گفت: مدیران گزینش دستگاه های اجرایی باید افراد را بر اساس منطق و توانمندی انتخاب کنند همچنین کانون ارزیابی، به عنوان مرجع رسمی برای صلاحیت انتصاب در نظر گرفته شود.
 
استاندار لرستان در خصوص انتصابات در دستگاه های اجرایی افزود: بیشترین تاثیر را گزینشگران در شایسته سالاری و عدالت نظام اداری دارند بنابراین گزینش کار حساس و سخت است و گزینشگران باید بتوانند در مقابل انتظارات مردم به خوبی وظیفه خود را انجام دهند.
 
شفقت ادامه داد: آموزش و پرورش و نیروهای مسلح به دلیل گستردگی خدمات و وظایف، از حجم کار بالایی برخوردار هستند و دیگر دستگاه ها می‌توانند از تجربیات آنان استفاده کنند.
 
وی با تاکید بر انجام گزینش ها بر اساس عدالت تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی دولت خدمتگزار است و باید ارکان آن همواره در حال خدمت‌رسانی به مردم باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار