نظارت ویژه تعزیرات حکومتی بر بازار سال تحصیلی جدید در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در راستای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها طرح نظارت بر بازار در لرستان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ 29 August 2024

به گزارش تابناک لرستان، علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، همچنین افزایش تقاضا در برخی از کالا‌ها و خدمات، در راستای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها طرح نظارت بر بازار در لرستان اجرایی می‌شود.

وی افزود: اعزام تیم‌های محسوس و نامحسوس، به بازار به جهت برخورد با هرگونه تخلفات صنفی، برخورد و تشکیل پرونده با متخلفان و گرانفروشان بازار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تبلیغ خلاف واقع، حراج غیرقانونی از اهداف طرح تشدید نظارت بر بازار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: طرح بازرسی و نظارت ویژه آغاز سال تحصیلی با رویکردی پیشگیرانه به منظور تأمین، توزیع و ارائه به موقع کالای اولویت‌دار شامل واحد‌های تولیدی، صنفی عرضه‌کننده پوشاک، کیف و کفش، نوشت‌افزار و با محوریت تشدید نظارت بر رعایت درصد سود مجاز در سطح عمده و خرده‌فروشی، نظارت بر هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس در تمام شهرستان‌های استان از 10 شهریورماه آغاز و تا 15 مهرماه ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی با هدف برخورد با انواع تخلفات صنفی خرد و کلان سامانه ثبت آنلاین شکایت را راه اندازی کرده تا از اجحاف در حق مردم جلوگیری شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: در صورت مواجهه با تخلفاتی چون گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و موارد دیگر، کافی است شکایت خود را به صورت آنلاین در سامانه ارتباطات مردمی سازمان تعزیرات حکومتی ثبت کنید.

این سامانه الکترونیک به آدرس tazirat135.ir و آدرس t135.ir در اختیار مردم قرار گرفته تا از تخلفات گوناگون اصناف و درگیری‌های احتمالی جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار