اعضای باند قاچاق سوخت در خراسان جنوبی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سازمان‌یافته سوخت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴ 05 September 2024
به گزارش «تابناک خراسان جنوبی» از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی نسب روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مبارزه با محموله‌های کلان و باندی قاچاق سوخت با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی باند قاچاق سازمان‌یافته ای شدند که سوخت را از استان‌های مرکزی کشور به سمت مناطق مرزی قاچاق می‌کرد لذا پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی پلیسی در یک عملیات هوشمندانه پلیسی، سه دستگاه تریلی تانکردار را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از خودروها، ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ارزش ریالی محموله سوختی قاچاق کشف شده، بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
 
وی گفت: ماموران در این رابطه سه دستگاه تریلی توقیف و چهار متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
سردار شجاعی نسب ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و سوخت و افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
 
فرآورده‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است که بیشتر آن از جاده‌های این استان مرزی عبور داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار