جهاد کشاورزی مازندران رتبه نخست جذب توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در کشور

در سالجاری مبلغ 3340 میلیارد ریال تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به استان مازندران تخصیص یافته است، افزود: تاکنون با جذب مبلغ 720 میلیارد ریال به تعداد 341 طرح این استان موفق به قرار گیری در رتبه اول جذب تسهیلات مکانیزاسیون را در کشور گردیده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ 04 September 2024

جهاد کشاورزی مازندران رتبه نخست جذب توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در کشور

 

به گزارش تابناک مازندران ، به گفته معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، سازمان جهاد کشاورزی مازندران رتبه نخست جذب توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در سطح کشور را بدست آورد.

 

 نگهدار معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جذب تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در سطح کشور در رتبه نخست قرار گرفت.

 

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران افزود: بمنظور افزایش بهره وری در زیربخش‌های کشاورزی با تمرکز بر بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای خدمات کشاورزی در راستای دستیابی به اهداف کمی و کیفی مکانیزاسیون کشاورزی با اولویت تامین ماشین و ادوات کشاورزی متناسب با اجرای عملیات مکانیزه مورد نیاز در طرح الگوی کشت این استان و ارتقاء شاخص های توسعه مکانیزاسیون کشاورزی براساس تکلیف برنامه هفتم توسعه، سازمان جهاد کشاورزی مازندران از طریق پرداخت تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به دنبال بهبود ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در سطح استان می‌باشد.

 نگهدار با بیان اینکه: در سالجاری مبلغ 3340 میلیارد ریال تسهیلات از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به استان مازندران تخصیص یافته است، افزود: تاکنون با جذب مبلغ 720 میلیارد ریال به تعداد 341 طرح این استان موفق به قرار گیری در رتبه اول جذب تسهیلات مکانیزاسیون را در کشور گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: کشاورزان و بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی می‌توانند ضمن ثبت نام در سامانه سیتا به آدرس الکترونیکی cita.maj.ir با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها درصورت داشتن اهلیت نسبت به بهره مندی از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون می توانند اقدام نمایند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار