آتش سوزی یک واحد تجاری،واژگونی سواری کوئیک و آتش سوزی خودرو ام وی ام در بابل

کد خبر: ۱۱۸۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷ 03 September 2024
آتش سوزی یک واحد تجاری،واژگونی سواری کوئیک و آتش سوزی خودرو ام وی ام در بابل

 

 
به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل آتش سوزی مغازه فروش دخانیات،واژگونی سواری کوئیک با ۴ سرنشین  و آتش سوزی یک دستگاه خودرو ام وی ام از مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر بوده است.
 
حادثه آتش سوزی یک باب مغازه واقع در بلوار ولیعصر(عج) در ساعت ۰۴:۵۵ صبح امروز به ستاد فرماندهی سازمان گزارش گردید.پی از حضور نیروها و باز کردن درب کرکره ای مشخص گردید آتش سوزی در یک مغازه فروش دخانیات آغاز و در حال گسترش و سرایت به اطراف و موجب دود گرفتگی کامل محیط شده است.آتش نشانان پس از قطع جریان برق با استفاده از  تجهیزات اطفایی حریق را بصورت کامل مهار و اطفا نموده و پس از تهویه کامل محیط به عملیات خود خاتمه دادند.
 
همچنین حادثه واژگونی خودرو کوئیک با ۴ سرنشین در حال تردد در جاده بیشه سر آتش نشانان ایستگاه شش را به محل حادثه رهسپار نمود. در این حادثه خودرو کوییک پس از انحراف به رودخانه کنار خیابان سقوط کرده و سه سرنشین آن دچار مصدومیت شدند.خوشبختانه این حادثه موجب آسیب جدی به راننده خودرو نگردید و امدادرسانی لازم و ایمن سازی محیط توسط آتش نشانان اعزامی صورت پذیرفت.
 
آتش سوزی یک دستگاه خودرو ام وی ام در ساعت ۱۱:۲۰ امروز دیگر حادثه ای بود که آتش نشانان ایستگاه یک را به محل حادثه در بلوار نوشیروانی،جنب پل محمدحسن خان اعزام نمود.آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل به روش سرد کردن بصورت کامل حریق را اطفا و مهار نمودند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار