به مناسبت هفته دولت دو طرح اشتغال مددجویی در کلاردشت افتتاح شد

رئیس کمیته امداد شهرستان کلاردشت گفت: به مناسبت هفته دولت یک طرح اشتغال آشپزخانه مرکزی با ایجاد فرصت شغلی ۴ نفر مستقیم با اعتبار ۳ میلیارد ریال و طرح اشتغال خدمات تعویض روغن و آپارات با ایجاد فرصت شغلی ۳ نفر مستقیم و با اعتبار ۲میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹ 02 September 2024

به مناسبت هفته دولت دو طرح اشتغال مددجویی در کلاردشت افتتاح شد

 
به گزارش تابناک مازندران، عیسی احمدی‌زاده اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت یک طرح اشتغال آشپزخانه مرکزی با ایجاد فرصت شغلی ۴ نفر مستقیم با اعتبار ۳ میلیارد ریال و طرح اشتغال خدمات تعویض روغن و آپارات با ایجاد فرصت شغلی ۳ نفر مستقیم و با اعتبار ۲میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.
 
وی با اشاره به اینکه، در سال گذشته ۱۷۷ فرصت شغلی برای مددجویان  و نیازمندان کلاردشت ایجاد شد تصریح کرد: در ۵ ماهه نخست سال‌جاری ۳۸ پرونده به ارزش ۴میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این شهرستان به بانک‌های عامل معرفی گردیده‌اند. 
 
رئیس کمیته امداد شهرستان کلاردشت با بیان اینکه، تسهیلات اشتغال ارائه شده در بخش‌های صنفی، کشاورزی، دامداری، خدماتی و مشاغل خانگی می‌باشد، افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغال، ۱۶ نفر نیز از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزشگاه‌های سطح شهرستان بهره‌مند شدند.
 
احمدی‌زاده خاطرنشان کرد: در شهرستان کلاردشت ۹۴۷ خانوار تحت حمایت امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار