افتتاح ۳ منزل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چالوس

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: سه واحد مسکن مددجویی هر یک به مساحت ۶۰ مترمربع و با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد مسکن در شهرستان چالوس در بخش مرکزی و مرزن‌آباد افتتاح و تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴ 02 September 2024

افتتاح ۳ منزل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چالوس

 
به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت، در شهرستان چالوس سه واحد مسکن مددجویی با حضور فرماندار، امام جمعه محترم مرزن‌آباد و بخشدار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اداری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
وی افزود: این سه واحد مسکن مددجویی هر یک به مساحت ۶۰ مترمربع و با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد مسکن در شهرستان چالوس در بخش مرکزی و مرزن‌آباد افتتاح و تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس تصریح کرد: کمیته امداد نقش مهمی در رفع محرومیت در شهرستان چالوس دارد که همواره در کنار مردم و به‌ویژه محرومین بوده و این روند همچنان ادامه‌ دارد.
 
عاشوریان با بیان اینکه، این نهاد مأمنی برای محرومان است گفت: کمیته امداد به منظور رفع فقر در جامعه تلاش می‌کند و در این مسیر و در طول ۴۵ سال گذشته کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.
 
وی نیاز به مسکن مناسب را از اولویت‌های اساسی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: در زمینه تعمیر، بازسازی و احداث مسکن مددجویی اقدامات موثری انجام شده است.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف را مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد اعلام و یادآور شد: خانه‌دار شدن خانواده‌های تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب هستند در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارند.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار