امام جمعه کرمانشاه خبر داد؛

تداوم خدمت رسانی به زائرین از شرق تا غرب کرمانشاه

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:  خدمت رسانی به زائرین از شرق تا غرب استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳ 23 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله حبیب الله غفوری عصر امروز جمعه (دوم شهریور ماه) در حاشیه بازدید از مرز خسروی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزیر کشور وعده داده است که ضرورت دارد مرز خسروی در طول سال محل تردد زوار قرار بگیرد و کاروان‌های زیارتی از مرز خسروی تردد کنند.
 
وی افزود: خدمت رسانی به زائرین از شرق تا غرب استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه‌های نظامی از برنامه‌های اربعینی پشتیبانی بسیار خوبی داشته‌ و برای ایجاد قرارگاه‌های مرز خسروی و زیرساخت‌های اربعین زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند تا برای زائرین رضایت بخش باشد.
 
وی ادامه داد: مرز خسروی از لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها در حال پیشرفت و رونق گرفتن بوده و در حال شکل‌گیری است.
 
غفوری گفت: شرایط فعلی در مرز خسروی بسیار مطلوب و رضایت بخش است.
 
غفوری با قدردانی از استاندار کرمانشاه که زیرساخت‌های اربعین حسینی را فراهم کرده و ساماندهی برنامه‌ها را به درستی انجام داده و همچنین مسئولان استان که امکانات لازم را در مراکز خدمت رسانی فراهم کرده‌اند و همچنین قدردانی از زحمات و خدمات مردم استان کرمانشاه که برپایی موکب‌ها را برعهده داشتند، گفت: زیرساخت‌ها در مرز خسروی به درستی فراهم شده و ساماندهی برنامه‌ها به طور رضایت بخشی صورت گرفته است.
 
وی اضافه کرد: امکاناتی که فراهم شده کسری دارد و هنوز کامل نشده است و در شان زائران نیست، از این بابت عذرخواهی می‌کنم و تلاش ما بر این است که در سال‌های آینده شرایط بهتری را برای زائرین فراهم کنیم. 
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: ائمه جمعه و فرماندهان قرارگاه به عنوان محوریت برنامه‌های فرهنگی پیگیری‌های لازم را به عمل آورده اند که مرز خسروی در بین مردم شناخته شود و بنده از آنها قدردانی می‌کنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار