وزیر کشور تاکید کرد؛

لزوم تامین خدمت رسانی تا زمان بازگشت تمامی زائران اربعین

وزیر کشور بر لزوم تامین خدمت رسانی تا زمان بازگشت تمامی زائران اربعین حسینی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲ 23 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، اسکندر مومنی صبح امروز جمعه (دوم شهریور ماه) در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه که در قرارگاه فراجا مرز خسروی برگزار شد، با تقدیر از استاندار و اعضای قرارگاه و نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: تلاش مسئولان و هماهنگی ایشان نشان می‌دهد که می‌توان در بخش‌های دیگر نیز بدین شکل توانمند عمل کرد. 
 
وی افزود: باید نقاط قوت و ضعف را بررسی کنیم تا در سال آینده ضعف‌های اندک کنونی مجدد تکرار نشود. 
 
وزیر کشور با اشاره به ضرورت‌ خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی تصریح کرد: با توجه افزایش بازگشت به خاک جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی در موضوع‌های مختلف به ویژه آب و یخ بسیار مهم است. 
 
مومنی با اشاره به لزوم همدلی با سایر دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: در صورت وجود کمبود در پایانه مرزی مهران تعامل ایجاد شود تا کمبودی در مرزها به وجود نیاید. 
 

وی با بیان اینکه در مجموع گزارشی که دادن حدود ۴۵۰ هزار نفر زائر از این مرز عبور کردند، اضافه کرد: حدود ۲۰۰ هزار نفر برگشتند، پیش‌بینی می‌شود که که مجموعه تردد از مرز در واقع خسروی به حدود ۹۰۰ تا ۹۵۰ هزار نفر برسد.

 
وی در خصوص زیرساخت راه آهن برای مرز خسروی گفت: زیرساخت راه آهن کمک خوبی برای تسهیل تردد برای زائران بوده و فرصت‌های شغلی فراوانی نیز ایجاد می‌کند.
 
وزیر کشور با اشاره به مشکلات گردنه پاتاق عنوان کرد: مشکل این گردنه به عنوان یک مصوبه در نظر گرفته شده و در راستای حل مشکل دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
وی در پایان افزود: در راستای توسعه و پیشرفت در حوزه زیرساخت‌های استان تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار