پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح و بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز می شود

شهردار یزد خبر داد: با جابجایی و تملک ساختمان اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان واقع در سه راه تعاون، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح و بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ 29 August 2024






به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی الدینی در دیدار حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با وی، اظهار کرد: پس از جابجایی ساختمان اداری اداره کل اوقاف، عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح و بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز می شود.
وی گفت: در توافق با مدیر کل اوقاف، مقرر شد شهرداری املاک یا ساختمان هایی که در اختیار دارد را برای جابجایی موقت و انتقال ساختمان و استقرار کارکنان به این اداره معرفی کند تا ساختمان فعلی برای شروع احداث تقاطع غیرهمسطح و بلوار پیامبر اعظم(ص) آزاد شود.
شهردار یزد با اشاره به آماده بودن طرح پروژه پیامبر اعظم(ص) برای کلنگ زنی و شروع کار گفت: مجموعاً بالغ بر ۲۷ هزار متر مربع املاک موقوفه در مسیر این پروژه قرار دارد که یا در اختیار اداره اوقاف است یا متولی موقوفه دارد که باید آزادسازی شود.
محی الدینی با بیان این که تعامل جدی بین شهرداری و دستگاه های مختلف یکی از موضوعاتی است که به صورت جدی در این دوره شهرداری و شورا دنبال می شود، گفت: از جمله دستگاه هایی که متولی زمین و املاک در سطح شهر بوده و خیلی از معابر و خیابان هایی که در سطح شهر احداث می شود و این دستگاه ها در آنها زمین یا ملک دارد، اداره کل اوقاف و امور خیریه است که خوشبختانه با مدیریت جدید این دستگاه، تعاملات بسیار خوبی صورت گرفته، به طوریکه توانسته ایم مشکلات عدیده ای در بلوارها و خیابان ها که بعضاً بیش از دو دهه بر جای مانده بود، مانند احداث بلوار آیت الله ابوترابی، را حل و فصل کنیم.
وی افزود: توافقات هم به نحوی است که هم حقوق وقف رعایت شود و هم املاکی که شهرداری آن ها را از اوقاف خریداری می کند تبدیل به احسنت شود و با آزادسازی این املاک مشکلات ایجاد شده برای شهر هم برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار