رئیس هیئت اسکواش یزد مطرح کرد

نقش ایجاد کورت‌های اسکواش در پارک‌ها برای توسعه این رشته پر افتخار

رئیس هیئت اسکواش استان یزد، بر اهمیت همگانی کردن ورزش اسکواش تأکید کرد و خواستار ایجاد کورت‌های اسکواش در پارک‌ها برای توسعه این رشته شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ 28 August 2024

نقش ایجاد کورت‌های اسکواش در پارک‌ها برای توسعه این رشته پر افتخار

به گزارش تابناک یزد، محمدحسین نجفی، رئیس هیئت اسکواش استان یزد، در نشست مدیران هیئت اسکواش استان با معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و اعضای دبیرخانه المپیاد فرهنگی ورزشی محلات یزد با اشاره به جایگاه پرافتخار ورزش اسکواش در استان، اظهار داشت: ورزش اسکواش یکی از پرافتخارترین ورزش‌های استان یزد است و هر ساله ورزشکاران این استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مدال‌های مختلفی را کسب می‌کنند. 

وی خاطرنشان کرد: اسکواش استان یزد سال گذشته توانست رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد و این نشان‌دهنده جایگاه ویژه این رشته ورزشی در یزد است.

رئیس هیئت اسکواش استان یزد با بیان اینکه ورزشکاران برجسته‌ای در اسکواش یزد فعالیت دارند، تاکید کرد: قطعا اگر به این ورزش توجه بیشتری شود، شاهد توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این رشته ورزشی خواهیم بود. 

نجفی ادامه داد: در حال حاضر، تعداد زیادی از ورزشکاران استان در رده‌های مختلف تیم ملی دختران و پسران حضور دارند و باید این روند ادامه پیدا کند که قطعا توسعه این روند نیازمند حمایت بیشتر از این ورزش است.

وی ادامه داد: در 5 ماه ابتدایی امسال بیش از ۲۰ مدال رنگارنگ در رشته اسکواش از مسابقات مختلف کسب کرده‌ایم و در ماه‌های آتی نیز قطعا این مدال‌آوری ادامه خواهد داشت.

نجفی یکی از راهکارهای توسعه اسکواش را همگانی کردن این ورزش و وارد کردن آن به میان تفریحات مردم دانست و افزود: این اقدام با ایجاد زمین‌ها یا کورت‌های اسکواش در پارک‌ها امکان‌پذیر است که هزینه زیادی هم ندارد.

او همچنین به المپیادهای ورزشی محلات یزد که طی سال‌های گذشته توسط شهرداری یزد برگزار شده، اشاره کرد و گفت: این المپیادها هر ساله با حضور تعداد بیشتری از ورزشکاران از نقاط مختلف یزد برگزار می‌شود و کیفیت آن نیز سال به سال افزایش پیدا می‌کند. 

وی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که در صورت ایجاد کورت‌های اسکواش در پارک‌های یزد، امسال در بخش اسکواش مسابقات المپیادهای ورزشی محلات، علاوه بر بخش حرفه‌ای، بخش مردمی نیز برگزار شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار