معاون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:

اسکواش از پرافتخارترین ورزش‌های یزد است

معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، از آمادگی شهرداری برای ایجاد زمین‌های اسکواش در پارک‌های یزد خبر داد و این اقدام را گامی برای توسعه این ورزش دانست و گفت: اسکواش از پرافتخارترین ورزش‌های یزد است.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ 28 August 2024

به گزارش تابناک یزد، محمدرضا ربانی، معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، با تأکید بر اهمیت گسترش ورزش‌های همگانی در استان، اظهار داشت: المپیادهای ورزشی محلات یزد، که امسال از مهر تا اسفند برگزار می‌شود، یکی از موفق‌ترین رویدادهای ورزشی به لحاظ تعداد و تنوع ورزشکاران و رشته‌های ورزشی است. 

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکت‌کنندگان هر ساله پیگیر زمان برگزاری این المپیادها هستند، که این نشان از علاقه مردم به ورزش دارد.

ربانی با اشاره به افتخارات اسکواش در یزد گفت: اسکواش از جمله رشته‌هایی است که ورزشکاران یزد در آن همواره موفق به کسب مدال شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای این ورزش در یزد، شهرداری آماده است تا پس از انجام بررسی‌های لازم، زمین‌های اسکواش را در برخی از پارک‌های شهر ایجاد کند. این اقدام می‌تواند به گسترش و همگانی شدن این ورزش کمک شایانی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار