برنامه هفتم توسعه کم نظیرترین برنامه برای جهش استان است/ هدف جشنواره شهید رجایی ارتقاء خدمت رسانی به مردم است

دبیر جشنواره شهید رجایی استان یزد، در آیین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه دولت از مردم و برای مردم است بر خدمت‌گذاری صادقانه دستگاه‌های اجرایی به مردم شریف استان تاکید کرد و گفت: هدف جشنواره شهید رجایی ارتقاء خدمت رسانی به مردم است. 
کد خبر: ۱۱۸۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴ 28 August 2024



 به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مجید دهقانی‌زاده در آیین اختتامیه این جشنواره که صبح امروز در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد برگزار شد ضمن تشکر از خدمتگزاران و کارکنان دولت که تلاش می‌کنند که گره‌ای از زندگی مردم باز شود، گفت: دولت از مردم و برای مردم است و نتیجه و هدف جشنواره شهید رجایی ارتقاء خدمات رسانی به مردم است. 
دهقانی‌زاده افزود: اصل در نظام جمهوری اسلامی خدمت بهتر به مردم است و در این مسیر باید از ایجاد توقعات نامتناسب با امکانات پرهیز شود تا باعث القاء ناکارآمدی نشود. 
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، با بیان اینکه در آستانه اجرای برنامه توسعه هفتم کشور قرار داریم، اظهار داشت: کار بزرگی پیش روی همه مدیران برای توسعه استان است، از این رو باید از ظرفیت این برنامه برای توسعه استان استفاده شود. 
دهقانی‌زاده با اشاره به اینکه ما ملزم به تحقق رشد اقتصادی و کاهش تورم هستیم که راه آن از طریق افزایش بهره‌وری محقق می‌شود، از برنامه هفتم پیشرفت به عنوان کم نظیرترین برنامه جهت توسعه و جهش یاد کرد و بیان داشت: استفاده از این ظرفیت برای استان می‌تواند پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را به ارمغان بیاورد و رشد اقتصادی و طعم شیرین خدمت را در سفره مردم نشان دهد بنابراین مدیران استان باید برش استانی این برنامه را تهیه و پیگیری کنند. 
وی بهره‌وری را بهترین راهکار تحقق رشد اقتصادی دانست و اظهارداشت: این مهم در پایین‌ترین سطح در کشور ما قرار دارد ولی اقدامات سه سال گذشته در استان موجب شد، یزد، پایلوت بهره‌وری کشور قرار گیرد و در دولت چهاردهم نیز این مهم مورد تایید قرار گرفت. 
دبیر جشنواره رجایی استان یزد با بیان اینکه، با ادامه این مسیر اميدواريم شاهد تحقق این موضوع مهم در سطح کشور باشیم، افزود: در راستای بهبود بهره‌وری در استان ۱۱ پروژه تعریف شده که می تواند ۸۰۰ هزار میلیارد ریال صرفه جویی ایجاد کند در این راستا برنامه برای همه دستگاه‌ها تدوین شده که باید برای اجرای آن وارد عمل شوند. 
دهقانی‌زاده در خصوص برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان نیز یادآرو شد: بالغ بر ۷۰ نفر در تیم‌های ارزیابی این جشنواره مشارکت داشتند و مستندات یکصد دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار