به مناسبت هفته دولت؛

۴۶۷ طرح عمرانی و خدماتی در اصفهان کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از کلنگ زنی و افتتاح ۴۶۷ طرح عمرانی و خدماتی در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ 28 August 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از مهر، مهران زینلیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت، این ایام را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم دانست و اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۴۶۷ پروژه عمرانی و خدماتی در استان کلنگ زنی و افتتاح شد.

وی ادامه داد: در این راستا ۴۳۲ پروژه با اعتبار دو هزار و ۹۸۴ میلیارد تومان قابل بهره برداری است تا ضمن ورود به چرخه خدمت‌رسانی چالش‌های مردم را کاهش دهند و به توسعه استان کمک کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر تلاش دولت مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام، گفت: همچنین ۳۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار سه هزار و ۲۶۶ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی شد که طبق زمانبندی مشخص باید در موعد مقرر به مدار خدمت وارد شوند.

زینلیان با بیان اینکه پروژه‌های هفته دولت در سراسر استان برنامه‌ریزی شدند، عنوان کرد: شهرستان کاشان با ۳۶ پروژه بیشترین پروژه قابل افتتاح را داشت و پس از آن شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، فریدن و تیران و کرون قرار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: تلاش مدیریت استان زدودن نگاه تمرکزگرا و توجه به اقصی نقاط استان با نگاهی جامع است امری که انتظار می‌رود در سطح ملی نیز در خصوص استان‌ها مد نظر قرار بگیرد.

زینلیان در خصوص پروژه‌های شهرداری‌های استان نیز بیان کرد: شهرداری‌های استان ۷۴ پروژه قابل افتتاح و ۱۹ پروژه کلنگ زنی داشتند.

وی ادامه داد: طرح‌های توسعه محور استان در هفته دولت مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، راهداری، شرکت آب و فاضلاب، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، مخابرات، نوسازی مدارس، توزیع برق و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار