محور منتهی به باغ فین کاشان بهسازی می شود

شهردار کاشان گفت: محور منتهی به باغ فین کاشان به طول ۷۰۰ متر بهسازی می شود.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ 27 August 2024

به گزارش «تابناک اصفهان » به نقل از مهر،  کیومرث محمدپور با اشاره به لزوم صنعت گردشگری در شهر کاشان اظهار داشت: کاشان با توجه به ظرفیت‌های زیاد فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی یکی از اهداف گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به اینکه باغ جهانی فین یکی از مهمترین و اصلی ترین جاذبه‌های گردشگری کاشان است، ابراز داشت: با توجه به اهمیت این مکان و جاذبه گردشگری شهرداری کاشان تصمیم بر بهسازی محور منتهی به باغ جهانی فین به طول ۷۰۰ متر گرفت.

شهردار کاشان با اشاره به اهمیت محور گردشگری و مجموع تاریخی باغ فین، فرآیند بهسازی محور منتهی به آن را یک ضرورت دانست و در خصوص اقدامات اجرا شده در این پروژه تصریح کرد: سنگ فرش، جدول گذاری، بتن ریزی، کابل زمینی فشار قوی برق، اصلاح شبکه آب، روشنایی مسیر، آبنمای ورودی باغ فین، آبنمای رفیوژ میانی، فضای سبز و غیره از جمله اقدامات مربوطه در این پروژه است.

وی گفت: برای انجام این پروژه به اجرای هشت هزار متر مربع سنگ فرش، چهار هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری، هشت هزار متر مربع بتن ریزی، یک هزار و ۵۰۰ متر کابل فشار قوی برق، ۷۰۰ متر اصلاح شبکه آب، ۵۰ عدد پایه چراغ روشنایی و ۷۰۰ متر آب نمای رفیوژ میانی نیاز است.

مسیر منتهی به باغ فین یک طرفه می‌شود

محمدپور افزود: با تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده، مسیر محور امیرکبیر حد فاصل هتل نگارستان منتهی به باغ تاریخی فین به دلیل عملیات عمرانی و بهسازی، از روز شنبه سوم شهریور ماه یک طرفه و تردد صرفاً به سمت باغ تاریخی فین صورت شده است و مسیر برگشت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از بلوار امام رضا (ع)، بلوار باقرالعلوم (ع) و محله مصلای فین به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

شهردار کاشان با تاکید به اهمیت محور گردشگری و مجموع تاریخی باغ فین، بهسازی محور امیرکبیر را یک ضرورت دانست و گفت: از شهروندان می‌خواهیم برای عبور و مرور و تردد در این محدوده با مدیریت مطلوب از مسیرهای جایگزین استفاده کرده تا با ترافیکی روان روبرو باشند.

وی تاکید کرد: صبر و شکیبایی و همکاری اهالی و بخصوص کسبه فهیم در رعایت محدویت‌ها به واسطه اجرای طرح می‌تواند در تسریع انجام پروژه مؤثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار