رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

مطالبه جدی و اصلی مردم اصفهان جریان پایدار آب در زاینده‌رود است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: مشکلات کم آبی و خشکسالی در شهر اصفهان حادتر است، از دولتمردان انتظار توجه بیشتر داریم.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ 24 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، محمد نورصالحی با بیان اینکه مراجعات مردم به شورای اسلامی شهر اصفهان در دو گروه ملاقات‌های عمومی و کمیته‌های نظارتی تعریف می‌شود، گفت: بخشی از موارد موضوعات و مشکلات شخصی است که مردم مشکل دارند و ما کمک می‌کنیم تا برطرف شود، اما مطالبه جدی و اصلی شهروندان اصفهان جریان پایدار آب در زاینده‌رود است و به هر مرجعی که برسند آن را درخواست می‌کنند.
به گفته وی، ما هم خود را مطالبه‌گر می‌دانیم، اگرچه مسئولیت مستقیم نداریم، اما مطالبات اصلی ما نیز حوزه محیط زیست، آلودگی هوا، جریان پایدار آب در زاینده‌رود و فرونشست است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای تأمین آب فضای سبز با همه تلاشی که می‌شود و استفاده از آب خاکستری و پساب به حدود ۵۰ درصد نیاز واقعی می‌رسیم، افزود: نیاز داریم که این میزان کمبود آب جبران شود.
نور صالحی با بیان اینکه شورا به دنبال این مطالبات است، افزود: درباره جریان پایدار آب در زاینده‌رود در سنوات گذشته حتماً وزارت نیرو بهتر می‌توانسته عمل کند، در این راستا دولت باید از مدیران و استان که دغدغه دارند، حمایت کند البته بدون آنکه آسیبی به بقیه نقاط و شهرهای کشور بخورد، مشکل اصفهان را حل کند. معتقدم راه‌حل‌های متعددی در این باره وجود دارد.
وی تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود ۱۰ سال دیگر اصفهان قابل زندگی نیست، قبول ندارم، معتقدم اصفهان مانند بقیه استان‌ها و شهرهای کشور دارای امتیازاتی است و همه شهرها و استان‌های ایران در مجموع ایران آباد و سرزنده را می‌سازد، اصفهان نیز با ویژگی‌های شاخص به مردم خود و کشور خدماتی را ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار