رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اصفهان 

اتمام طرح‌های آموزشی در اولویت برنامه‌های خیران مدرسه‌ساز اصفهان است

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اصفهان گفت: حدود ۳۰۰ طرح آموزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که با تکمیل و بهره‌برداری از آنها، چالش مهم کمبود فضای آموزشی تاحدودی رفع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ 26 August 2024

به گزارش تابناک اصفهان، مجتبی ملااحمدی با اشاره به تامین اعتبارات دولتی و تعهدات لازم برای طرح‌های خیر ساز در سازمان نوسازی مدارس افزود: تعامل تنگاتنگ دولت با خیران، تاثیر بسزایی در توسعه فضا‌های آموزشی و رونق بخشی به حوزه تعلیم وتربیت دارد.

وی با بیان اینکه مسوولیت اجتماعی واحد‌های صنعتی یکی از حوزه‌های قابل توجه است، گفت: گام بزرگ هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این زمینه باید برای سایر مجموعه‌های صنعتی استان الگو باشد و صنایع دیگر نیز نقش خود را در مسوولیت اجتماعی ایفا کنند.

ملااحمدی با اشاره به مشارکت و حضور برخی اتحادیه‌ها و صنوف استان در عرصه مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری گفت: احداث هنرستان‌های تخصصی مرتبط با حوزه اصناف و اتحادیه‌ها نیز در دستور کار مجمع خیرین مدرسه‌ساز اصفهان قرار دارد.

مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان در سال ۱۳۷۸ به منظور جذب هر چه بیشتر خیران و ساماندهی کمک‌های مردم در حوزه مدرسه‌سازی تشکیل شد؛ این مجمع با یک‌هزار و ۵۰۰ عضو در ۱۶ شهرستان استان فعال است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار