تکریم و احترام بعد از مرگ

مرده پرستی در فوتبال مازندران

کد خبر: ۱۱۸۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ 26 August 2024
مرده پرستی در فوتبال مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران ، در فوتبال مازندران مرده پرستی تبدیل به یک فرهنگ و نهادینه شده است. در زمان حیات اسطوره های بزرگ این رشته هیچ توجهی به آنان نمی شود بلکه مورد کم لطفی و بی مهری و بی توجهی هم قرار می گیرند و خانه نشین می شوند اما زمانی که به رحمت خدا می روند در دیوار شهرهای مازندران مملو از تصاویر آنها به عنوان اسطوره های فوتبال مازندران می شود. چرا مرده پرستی در فوتبال مازندران رایج شده است؟! بلکه سزاوار است تکریم، احترام ، تجلیل و تقدیر در زمان حیات آنها برگزار شود.
 
از پیراهن جدید استقلال ساری در لیگ یک جوانان باشگاههای کشور و لیگ بزرگسالان مازندران رونمایی شد
طی مراسم باشکوهی با سخنرانی حسین دلیری معاونت ورزش قهرمانی مازندران محمد کیادهی مدیرعامل باشگاه استقلال و کارگروه و سرپرست و حامی پیراهن این تیم در لیگ یک جوانان فوتبال ایران و لیگ بزرگسالان کشور با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش جوانان ساری، مهدی امیر فخریان عضو هیئت رئیسه بدمینتون کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی رونمایی شد.
 
بیست سال انتظار برای نوسازی و بازسازی استادیوم فوتبال ساری کافی نیست؟!
بیش از بیست سال جامعه ورزشی مرکز استان چشم انتظار بازسازی و نوسازی قدیمی ترین استادیوم فوتبال مازندران هستند اما علی رغم اینکه در زمان کلنگ زنی برای بازسازی رئیس کمیته ملی المپیک، معاون وزیر ورزش و جوانان ، استاندار، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس هم حضور داشتند البته دیگر ورزشگاه فوتبال ساری حدود 15 سال بنام شهدای 12 هزار نفری ساری طی سه مرحله در دولت های مختلف افتتاح شد که آن ورزشگاه هم هنوز امکانات و تجهیزات لازم برای برگزار مسابقات رسمی ندارد.
 
ساری-شعبان وفائی نژاد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار