اخبار کامل انتظامی مازندران در چهارم شهریور ماه

کد خبر: ۱۱۸۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ 26 August 2024
اخبار کامل انتظامی مازندران در چهارم شهریور ماه

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 5/06/1403 تقدیم حضور می گردد.

 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
 
دستگيري زورگير قمه کش در ساري
 
جانشين انتظامي شهرستان ساري از دستگيري فردي که با تهديد قمه اقدام به زورگيري و سرقت گوشي همراه يکي از عابران کرده بود، خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "احمد احمدي " در تشريح جزييات اين خبر بيان داشت: در پي گزارش مرکز فوريت هاي پليسي 110  مبني بر زورگيري و سرقت گوشي همراه از يک عابر خانم، مراتب به صورت ويژه در دستور کار ماموران يگان امداد اين شهرستان قرار گرفت.
 
وي افزود: ماموران بلافاصله پس از انجام يکسري اقدامات پليسي سارق را شناسايي و در کمتر از يک ساعت در عملياتي ضربتي متهم را در مخفيگاهش دستگير کردند.
 
جانشين انتظامي شهرستان ساري از کشف يک قبضه قمه و اموال سرقت شده از متهم خبر داد و تصريح کرد: اين سارق زوررگير پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
 
سرهنگ احمدي در خاتمه خاطر نشان کرد: امنيت شهروندان خط قرمز پليس است و با کساني که بخواهند اين امنيت را به مخاطره بياندازند برخورد جدي و قاطع صورت خواهد گرفت.
 
------------------------------------------
 
دستگيري عاملان تير اندازي در شهرستان نور
 
فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري 2 نفر از عاملان تيراندازي و ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان در اين شهرستان خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ احمد اميني در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع تيراندازي و ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان توسط 2 نفر از اراذل و اوباش اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
 
فرمانده انتظامي شهرستان نور، تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه متهمان را شناسايي و آنان را در حين فرار به سمت يکي از مناطق کوهستاني اين شهرستان به دام انداختند .
 
فرمانده انتظامي شهرستان نور در پايان با اشاره به اينکه برهم زدن نظم، امنيت و آرامش شهروندان خط قرمز پليس است، تاکيد کرد: پليس هرگز اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و در صورت مشاهده هرگونه بي نظمي و يا اخلال در نظم و امنيت عمومي و آرامش مردم قاطعانه و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.
 
------------------------------------------
 
کشف 2 کيلوگرم موادمخدر از سوداگران مرگ در محمودآباد
 
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري عاملان تهيه و توزيع موادمخدر با 2 کيلو گرم موادمخدر ترياک در آن شهرستان خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري خبري پليس، سرهنگ  "محمودحسين زاده" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر قاچاق و عرضه مواد مخدر توسط افرادي از استان هاي همجوار در اين شهرستان، موضوع در دستور کار پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
 
وي افزود: در اجراي اين ماموريت، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي متهمان را شناسايي کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهمان را دستگير و در بازرسي از آنان  2 کيلوگرم  مواد مخدر ترياک کشف کردند.
 
سرهنگ حسين زاده با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند.
 
------------------------------------------
 
دستگيري سارق اماکن خصوصي با 9 فقره سرقت در "قائم شهر"
 
جانشين انتظامي شهرستان "قائم شهر" از دستگيري 2 سارق اماکن خصوصي و کشف 9 فقره سرقت خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"حسن بابايي" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي درسطح شهرستان ‌، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان "قائم شهر"، تصريح کرد: ماموران پس از بررسي هاي همه جانبه و اقدامات اطلاعاتي يکي از سارقان را شناسايي و پس از هماهنگي هاي قضائي وي را در اقدامي عملياتي دستگير کردند .  
 
وي از دستگيري يک همدست متهم در ادامه رسيدگي به پرونده خبر داد و  افزود: ممتهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به 9 فقره سرقت از اماکن خصوصي در سطح شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.
 
سرهنگ بابايي در پايان به شهروندان توصيه کرد: هشدار هاي پليسي در خصوص پيشگيري از سرقت را جدي گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را بدون فوت وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
 
------------------------------------------
 
دستگيري3 سارق حرفه اي سيم برق در" تنکابن
 
 
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 3 سارق سيم برق با 18 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق از شبکه هاي توزيع اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي موفق به شناسايي 3 سارق حرفه اي در اين ارتباط شدند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: با هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي متهمان حين سرقت دستگير و از آنان مقادير زيادي سيم و کابل برق سرقتي کشف شد.
 
سرهنگ ديلمي، اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 18 فقره سرقت سيم برق از شبکه هاي توزيع برق در اين شهرستان اعتراف کردند.
 
وي با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .
 
------------------------------------------
 
محتکر قطعات يدکي خودرو در "آمل" دستگير شد
 
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري يک محتکر کالا و کشف 3500 قطعه لوازم يدکي احتکاري خودرو در اين شهرستان خبر داد .
 
به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "مجيد باقري" در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و در پي کسب خبري مبني بر نگهداري و احتکار انواع قطعات و لوازم يدکي خودرو در يک منزل مسکوني، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
وي، تصريح کرد: در ادامه رسيدگي به پرونده، ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي منزل مذکور شده و پس از هماهنگي هاي قضائي ، با حضور کارشناسان اداره صمت از محل مورد نظر بازديد کردند .
 
فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود: در بازرسي هاي انجام گرفته بيش از 3500 عدد انواع قطعات و لوازم احتکاري خودرو شامل: لنت ترمز، ديسک چرخ، کاسه چرخ، دست موتور، وسايل بسته بندي و ... در اين عمليات کشف شد .
 
سرهنگ باقري از پلمب منزل مذکور خبر داد و اظهار داشت: در اين راستا فردي که اقدام به احتکار ايمن کالاها کرده بود نيز دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
 
سرهنگ باقري  در پايان تاکيد کرد: مبارزه با پديده هاي احتکار و قاچاق کالا و برخورد قاطعانه با محتکران و قاچاقچيان از مهمترين برنامه هاي پليس در اين شهرستان است.
 
------------------------------------------
 
دستگيري 2سارق اماکن خصوصي در گلوگاه
 
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه ازدستگيري 2 نفر سارق اماکن خصوصي با 10 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " محمود کلواني" در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي و  دولتي ، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرارگرفت .
 
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه، تصريح کرد: ماموران پس از بررسي هاي ميداني از مناطق وقوع سرقت و بهره گيري از اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي 2 سارق حرفه اي در اين سرقت ها شدند.
 
وي، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگي با مراجع قضائي، ماموران در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه اين 2 سارق را دستگير  و در بازرسي از مخفيگاهشان  مقادير قابل توجهي لوازم سرقتي کشف کردند.
 
سرهنگ  کلواني اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصي و دولتي در اين شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند .
 
------------------------------------------
 
دستبند پليس ساري بر دستان سارق اماکن خصوصي
 
جانشين انتظامي شهرستان ساري از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصي با 5 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "احمداحمدي" با اعلام جزئيات اين خبر، گفت: در پي اعلام خبري مبني بر سرقت از يک ساختمان نيمه کاره در ساري، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه هولار اين شهرستان قرار گرفت.
 
وي تصريح کرد: ماموران پاسگاه هولار با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، سارقان  را شناسايي و با هماهنگي قضائي وي را در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.
 
جانشين انتظامي شهرستان ساري با اشاره به اعتراف متهم به 5 فقره سرقت از اماکن خصوص، ساختمان هاي نيمه کاره و سيم برق، افزود: اين سارق حرفه اي پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
 
سرهنگ احمدي ضمن هشدار به صاحبان ساختمان هاي نيمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست : با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان هاي درحال ساخت ضريب سرقت اموال خود را کاهش دهند. 
 
خبر سلمان مهدوی 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار