مرگ جانسوز سه نوجوان در دریای سرخرود

کد خبر: ۱۱۸۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳ 26 August 2024

 

به گزارش تابناک مازندران ، صادقی رئیس هیات نجات غریق سرخ رود اظهار کرد که پیرو تماس تلفنی یکی از قایقرانان منطقه مبنی بر وقوع حادثه غرق شدگی سه نفر در ساحل چاکسر، بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام گردید.

محمد صادقی رئیس هیات نجات غریق بخش سرخ رود در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: با توجه به تحقیقات اولیه مشخص گردید که خانواده مذکور، سرایدار یکی از ساختمان‌های چند طبقه واقع در ساحل دریا سرخرود بوده و به صورت روزانه اقدام به شنا در این منطقه می‌نمودند که حوالی ساعت تقریبی ۱۴:۱۵، سه دختر نوجوان این خانواده در حین شنا غرق شده‌اند.

وی گفت : با حضور به موقع اهالی محل، ناجیان غریق و عوامل امدادی، دو نفر از غرق‌شدگان از آب خارج و اقدامات اولیه احیا بر روی آنان انجام شد ولی  متأسفانه یکی از دختران نوجوان به نام مهشید علی‌آباد ۱۷ ساله و ساکن بجنورد به زیر آب رفته و ناپدید گردید.

رئیس هیات نجات غریق بخش سرخ رود ادامه داد : پس از حدود یک ساعت جستجو سرانجام جسد دختر نوجوان توسط ناجیان غریق پیدا شده و بلافاصله عملیات احیای قلبی ریوی CPR بر روی وی آغاز گردید که متاسفانه بی نتیجه بود  و جسد وی به منظور انجام اقدامات پزشکی قانونی به بیمارستان شهدای شهرستان محمودآباد منتقل شد.

وی اضافه کرد: حادثه غرق شدگی سه دختر نوجوان در ساحل چاکسر، نشان از اهمیت رعایت نکات ایمنی در هنگام شنا و لزوم نظارت بیشتر بر مناطق ساحلی دارد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار