حضور چهره های سرشناس در مراسم

تشییع پیکر پاسور سابق والیبال در آمل

کد خبر: ۱۱۸۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ 26 August 2024
تشییع پیکر پاسور سابق والیبال در آمل

 

به گزارش تابناک مازندران ، سرانجام مرحوم محمد شریعتی که برای دیدار با خانواده اش به اتریش سفر کرده بود، روز چهارشنبه ۲۴ مرداد در حین تمرین درکنار یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور به یک بار نقش بر زمین شد و براثر سکته قلبی در ۴۶ سالگی درگذشت.

بر اساس این گزارش ، پیکر او روز یکشنبه توسط خانواده اش به ایران و زادگاهش شهرستان آمل منتقل شد.

آیین تشییع او با حضور پرشور و باشکوه علاقمندان به ورزش، جامعه والیبالی و قشر‌های مختلف مردمی از سالن ورزشی پیامبراعظم آمل تا گلزار آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) این شهر برگزار شد.

در این مراسم بهروز عطایی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران، پیمان اکبری مربی تیم ملی، محمدترکاشوند، افشین اولیایی، علیرضا نادی، علیرضا جدیدی، رضا قراء، امیرحسین اسفندیار، بازیکنان وکادرفنی تیم کودگلفام آمل، مربیان، داوران و پیشکسوتان والیبال مازندران و شهرستان آمل حضور داشتند.

مرحوم محمد شریعتی متولد ۲۴ بهمن سال ۱۳۵۷ در شهرستان آمل است که در بیشتر تیم‌های لیگ برتری والیبال ایران بازی کرده است.

شریعتی سابقه عضویت در تیم ملی والیبال ایران را در کارنامه دارد و به همراه تیم ملی به مقام سومی قهرمانی آسیا ۲۰۰۳ دست یافت و در سال ۲۰۰۶ نیز عضو تیم ملی در قهرمانی جهان درکشور ژاپن بود.

مرحوم محمدشریعتی در سال‌های نخست حضور تیم والیبال کاله مازندران در لیگ برتر والیبال به عنوان مربی دستیار بهروز عطایی بود.

از مرحوم شریعتی یک دختر ۱۴ ساله به یادگار مانده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار